جستجو

یکی از مواردی که همیشه برای تجار گرامی مهم بوده کاهش هزینه های موجود در زنجیره تامین است. این هزینه ها تاثیر مستقیم در قیمت تمام شده محصول را دارد. با وجود هزینه های بالا در زنجیره تامین امکان ارائه کالا و تجهیزات مقرون به صرفه و رقابت در بازار وجود ندارد. از همین رو سعی تمام تجار در کم کردن هزینه های زنجیره تامین خود در ارسال و دریافت کالا هستند. این امر موجب کاهش قیمت تمام شده کالا می شود و رقابت پذیری تجار را در بازار افزایش می دهد. هلدینگ خادم لجستیک با تکیه بر توانایی های خود باعث کاهش هزینه های لجستیک شرکت ها و افراد شده است.

یکی از مهم‌ترین عوامل رقابت بین شرکت های تجاری هزینه های لجستیکی است. تولیدکنندگان و تاجران همیشه درگیر محاسبه هزینه های زنجیره تامین هستند تا بتوانند راهکاری برای کاهش آن پیدا کنند. کاهش هزینه های موجود زنجیره تامین موجب رضایت صاحبان كالا و مدیران زنجیره‌های تامین خواهد شد و آنان تلاش‌های گسترده‌ای در جهت كم کردن این هزینه‌ها صورت می‌دهند تا بتوانند در بازار شدیدا رقابتی به فعالیت بپردازند. از این رو از مهم‌ترین ورودی‌های هر پروژه واردات و صادرات کالا و تجهیزات، برنامه‌ریزی در زمینه لجستیك و حمل‌ونقل است. خادم لجستیک از بزرگترین شرکت های حمل و نقل در ایران است که به خدمات لجستیک و زنجیره تامین می پردازد.

 مهم ترین جریانی كه در كلیه مراحل مدیریت زنجیره تامین و خدمات لجستیکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، وجود جریان اطلاعات در فرآیند زنجیره تامین است كه تمامی بخش‌های مختلف زنجیره را به هم متصل می کند و ارتباط آن ها را برقرار می کند. در صورت كاركرد مناسب و درست جریان اطلاعات، در کیفیت و بهینگی عملكرد زنجیره تامین نقش حیاتی خواهد داشت.

از مهم ترین عملكردهای كلی زنجیره تامین را می‌توان شامل موارد زیر دانست:

  • حمل‌ونقل
  • انبارداری
  • مدیریت موجودی
  • سامانه‌های اطلاعاتی
  • تامین
  • مدیریت سفارش‌ها
  • خدمات مشتریان
  • بسته‌بندی
  • لجستیك معكوس

یكی از راه‌ کارهایی كه به منظور افزایش بهره‌وری در زنجیره تامین و كاهش هزینه‌های آن ارائه شده است و به سرعت جایگاه بسیار خوبی در مدیریت زنجیره تامین و خدمات لجستیکی یافت، ایجاد نقاط خاص با هدف تجمیع فعالیت‌های لجستیک بوده است که سرعت عمل و کیفیت کار و خدمات افزایش یابد و در هزینه ها نیز صرفه جویی شود. تخصصی‌سازی و افزایش كیفیت و گستره خدمات زنجیره تامین موجب افزایش کارآیی و کاهش هزینه ها شده است. این نقاط خاص كه با اسم های گوناگونی در سرتاسر جهان شناخته می‌شوند در حقیقت ارائه دهنده خدمات عمومی زنجیره تامین و خدمات ارزش افزوده هستند که جریان‌های ارسال و تامین كالا را به صورت تخصصی بر عهده دارند. همان‌گونه كه گفته شد، هدف اصلی این مراكز لجستیکی، ارائه خدمات عمومی برای شرکت ها و تجار و ایجاد ارزش افزوده زنجیره تامین به جریان‌های كالا است.

هلدینگ خادم لجستیک یکی از برترین شرکتهای لجستیکی و زنجیره تامین است که با تکیه به توانایی های خود موجب کاهش هزینه های شرکت ها و تجار شده است. کیفیت بالای کار و سرعت عمل زیاد جزو پتانسیل های خادم لجستیک بوده که موجب رضایت مشتریان گرامی را فراهم آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *