جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

ارسال بار به کانادا

لارسال بار به کانادا برای همه آزاد است و لزوما کسانی که بار را به کانادا ارسال می کنند نبایستی یک شرکت باشند. افراد و مهاجرین، دانشجویان نیز می توانند به کانادا بار ارسال کنند.

شما با تهیه پروفورم بدون فاکتور می توانید محصولات تولیدی، هدایا، وسایل شخصی یا حتی پروسه حمل تجارت کوچک خود را به کانادا به انجام برسانید.

از این روش معمولاً به عنوان تحویل بار به کانادا نام برده می شود. در این روش یک اظهارنامه الکترونیکی توسط شرکت حمل و نقل و اکسپرس بار صادر می شود که شامل (ایمیل به کریرهای بار صادراتی و حمل بار سریع (اکسپرس)، به همراه امور گمرکی یا بدون آن می باشد. در این روش همچنین پروفرمی از محموله های شما تهیه می شود که در ان مشخص می گردد که آیا مینیموم بار در کل بیش از ۱۵۰ کیلوگرم نبوده و ارزش فاکتور بیش از ۷۵۰۰ یورو نیست.

خدمات صادرات سریع با ای تی جی بی

ETGB

برای محموله های صادراتی تا ۱۵۰ کیلوگرم و ارزش ۷۵۰۰ یورو از طریق نمایندگی غیر مستقیم ارائه می شود.

ارسال بار به کانادا با پروفورما یا فاکتور امکان پذیر است. شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک آماده ارائه انواع پشتیبانی به کمپانی های مشارکتی ( شرکت ها) و افراد می باشد.

با گزینه های جایگزین ما، قطعاً باید نرخ ارسال بار به کانادا را برای محموله های باری خود جویا شوید.

شرکت بارمان ترابر با ارائه مناسب ترین گزینه ها بار شما را در مناسب ترین زمان تحویل می دهیم.

اگر یکی از اعضای جامعه صادرکنندگان هستید، یک شرکت ثبت کرده اید یا اگر یک شرکت تجارت خارجی دارید که می تواند از طرف شما صادر کند، محموله ها را می توانید به عنوان محموله های تجاری هوایی و دریایی از ایران به کانادا توسط شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیکحمل کنید.

مفهوم پست به کانادا به معنی سرویس درب به درب می باشد.

مسئولیت تامین هزینه های احتمالی مالیات و گمرک در مقصد به عهده گیرنده است. در صورت تمایل فرستنده ( شرکت بارمان ترابر) نیز می تواند این مسئولیت را بر عهده بگیرد. حمل بار از طریق پست هوایی برای حمل کالا در مقیاس کوچک مناسب تر است. هیچ هزینه گمرکی وجود نداشته و محموله ها در مقصد به درب گیرنده تحویل داده می شوند.

در صورت نیاز به طبقه بندی:

-توصیه می شود کالاهای بین ۱ تا ۷۵ کیلوگرم برای ارسال بار به کانادا از طریق پست حمل شوند.

-با اینکه زمان سرویس دهی از ۲ روز شروع می شود، کل هزینه ها کمتر از صادرات خواهد بود.

حمل کالاهای بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلوگرم، بسته به کشور مورد نظر و بسته به ضرورت، می تواند از طریق پست و یا صادرات باشد.

شرکت های هواپیمایی طرف قرارداد شرکت حمل بار هوایی بارمان وجود دارد که خدمات مستقیم را برای حمل بار هوایی به کانادا برای جوینت ونچر خود بارمان ترابر ارائه می دهد و این هواپیمایی ها ترکیش، امارات، قطر، لوفت هانزا، بریتیش ایر ویز و کی ال ام می باشند.

شرکت هایی مانند لوفت هانزا کارگو، ایر کانادا کارگو و ایر فرانس کارگو، خدمات حمل و نقلی را از ایران- فرودگاه امام خمینی از طریق هاب مرکزی خود در اروپا ارائه می دهند.

  • فرودگاه ترودو مونترال
  • فرودگاه بین المللی ونکوور
  • فرودگاه کلگری
  • فرودگاه اتاوا
  • فرودگاه تورنتو

جهت کسب اطلاعات در مورد ارسال بار هوایی می توانید با شماره های بخش هوایی شرکت بارمان ترابر در منوی اصلی بالای صفحه تماس گرفته و اطلاعات بار خود را که شامل موارد زیر است در اختیار کارشناسان ما قرار دهید.

( تناژ، ابعاد، نوع کالا و غیره)

در مورد استعلام نرخ حمل می توانید در خواست خود را به آدرس ایمیل شرکت ارسال کنید.

  • مبدا و مقصد کالا
  • وزن (چند بسته، چند کیلوگرم است؟ اطلاعات بارهای بیش از ۳۰ کیلوگرم در هر قطعه (بسته) باید داده شود.)
  • ابعاد (شامل عرض، طول، ارتفاع … دارای اهمیت هستند. در مورد حمل کالاها با طول بیش از ۳۰۰ سانتی متر و ارتفاع ۱۵۰ سانتی متر باید دقت خاصی مبدول شود.
  • نوع کالا (محتوای محموله ای که باید حمل شود ، آیا ماده خطرناکی است یا خیر، آیا در حمل این کالا به خدمات خاصی احتیاج است یا خیر؟ برای حمل بارهای ویژه، ارسال از طریق کارگو یا صادرات توصیه می شود).
  • تاریخ آماده بودن بار
  • گواهی سلامت در صورت حمل غذا و سایر گواهی های قرنطینه گیاهی و دامی
  • کالا برای کالاهای مواد شیمیایی، پتروشیمی و معدنی MSDS
  • بندر مونترال
  • بندر کبک
  • بندر هالیفاکس
  • بندر تورنتو
  • بندر ونکوور

بیش از ۳۰۰ بندر تجاری محلی و بین المللی در این کشور وجود دارد. این کشور که دارای ساحلی به اقیانوس اطلس و آرام و اقیانوس منجمد شمالی است، با داشتن دریاچه هایی نظیر دریاچه سنت لورنس و گریت، کشوری با طولانی ترین خط دریایی داخلی در جهان می باشد.

بزرگترین بنادر بین المللی کشور کانادا بندرهای هالیفاکس، مونترال و ونکوور هستند. بنادر غربی کانادا کمترین فاصله حمل و نقل دریایی را از آمریکای شمالی تا منطقه آسیا و اقیانوسیه فراهم می کنند.

در حمل و نقل دریایی بین ایران و کانادا، قیمت کانتینر ۴۰ فوتی، بین ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار می باشد. با این حال، در زمان بحران اقتصادی، مشاهده می شود که این قیمت ها ممکن است گاها تا ۳۰۰۰- ۲۵۰۰دلار کاهش یابد. در حمل دریایی، زمان تحویل بین ۳۵-۶۰ روز متغیر است که بسته به خط کشتیرانی و مسیر حمل و نرخ حمل متفاوت است.

بیش از ۳۰۰ بندر تجاری محلی و بین المللی در این کشور وجود دارد. این کشور که دارای ساحلی به اقیانوس اطلس و آرام و اقیانوس منجمد شمالی است، با داشتن دریاچه هایی نظیر دریاچه سنت لورنس و گریت، کشوری با طولانی ترین خط دریایی داخلی در جهان می باشد.

بزرگترین بنادر بین المللی کشور کانادا بندرهای هالیفاکس، مونترال و ونکوور هستند. بنادر غربی کانادا کمترین فاصله حمل و نقل دریایی را از آمریکای شمالی تا منطقه آسیا و اقیانوسیه فراهم می کنند.

در حمل و نقل دریایی بین ایران و کانادا، قیمت کانتینر ۴۰ فوتی، بین ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار می باشد. با این حال، در زمان بحران اقتصادی، مشاهده می شود که این قیمت ها ممکن است گاها تا ۳۰۰۰- ۲۵۰۰دلار کاهش یابد. در حمل و نقل دریایی، زمان تحویل بین ۳۵-۶۰ روز متغیر است که بسته به خط کشتیرانی و مسیر حمل و نرخ حمل متفاوت است.

هیچ روندی برای قرنطینه گرفتن حیوانات خانگی در کانادا وجود ندارد.

به دو روش می توانید حیوان خانگی خود را به کانادا بیاورید:

۱-همراه با مسافر

۲- توسط شرکت های حمل

حمل حیوانات خانگی به کانادا واقعا آسان است.

با تحقیق در سایت های شرکت می توانید اطلاعات دقیقی در مورد حمل حیوانات خانگی به کانادا پیدا کنید (شما می‌توانید خرگوش یا پرنده را نیز با خود ببرید)

توصیه های ما در خصوص ارسال هوایی به کانادا معتبر بوده و پیک های هوایی برای ارسال این دست از کالاها مناسب می باشند. برای حمل بار هوایی به کانادا می توانید از طریق تلفن یا واتس اپ با ما تماس بگیرید. | 09120290677

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید