جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

حمل بار به شرق اروپا

حمل بار به شرق اروپا ( باربری به شرق اروپا ) | 09143339197

ارسال بار به شرق اروپا، حمل بار به شرق اروپا، باربری دریایی به شرق اروپا

(هلدینگ بین المللی خادم لجستیک کارشناس علینژاد 989143339197+)

اروپای شرقی به عنوان منطقه‌ای از اروپا که شامل کشورهایی مانند لهستان، قسمت هایی از روسیه، اوکراین، رومانی ، بلغارستان مولداوی، بلاروس ، مجارستان و چک… می‌شود. این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی، زیرساخت‌های حمل و نقل پیشرفته و تجارت گسترده و تبادلات اقتصادی تجاری با کشورهای آسیایی از جمله ایران نقش مهمی در حوزه حمل و نقل بین‌المللی ایفا می‌کند در ادامه به برخی جنبه‌های مرتبط با حمل و نقل بین المللی و تجارت کشورها با ایران اشاره می‌کنیم:

(هلدینگ بین المللی خادم لجستیک کارشناس علینژاد 989143339197+)

  1. موقعیت جغرافیایی استراتژیک : اروپای شرقی به عنوان پل ارتباطی مهمی میان اروپا و آسیا عمل می‌کند. دسترسی به دریای سیاه و دریای بالتیک این موقعیت استراتژیک را افزایش میدهد و باعث می‌شود که ترانزیت و حمل بارها از این منطقه به سایر مناطق به صورت سریع و کارآمد انجام شود.
  2. زیرساخت‌های حمل و نقل پیشرفته : اروپای شرقی دارای زیرساخت‌های حمل و نقل پیشرفته در قالب جاده‌، راه‌آهن‌ و بنادر است ، بنادری در دریای سیاه و دریای بالتیک و خطوط ریلی گسترده که امکان حمل و نقل بین‌المللی را به صورت کارآمد فراهم می‌کنند.
  3. (هلدینگ بین المللی خادم لجستیک کارشناس علینژاد 989143339197+)
  4. مسیرهای حمل و نقل ترکیبی : اروپای شرقی دارای مسیرهای حمل و نقل چندگانه است که به شرکت‌های حمل و نقل امکان حمل انواع بارها را به راحتی فراهم میکند . این مسیرها شامل جاده‌ها، راه‌آهن‌ها ، بنادر دریایی و خطوط هوایی متنوعه است. در اروپای شرقی، مراکز لجستیکی و ترانزیتی پراکنده شده‌اند که در تسهیل حمل و نقل بین‌المللی نقش مهمی دارند. با توجه به زیرساخت‌های حمل و نقل پیشرفته و تجارت گسترده، اروپای شرقی به عنوان یک نقطه مهم در تبادلات اقتصادی و تجاری با ایران و مناطق دیگر جهان محسوب می‌شود در زیر به برخی از کشورهای اروپای شرقی که مبادلات تجاری بیشتری با ایران دارند و توسط گروه خادم لجستیک حمل و مبادله کالا صورت گرفته است ذکر میشود:
  5. (هلدینگ بین المللی خادم لجستیک کارشناس علینژاد 989143339197+)

حمل و ارسال بار به / از بلغارستان ( باربری به بلغارستان ) :

بغارستان کشوری در اتحادیه اروپاست و  پایتخت آن صوفیا میباشد. از شمال با کشور رومانی ، از جنوب با کشور یونان و ترکیه ، از شرق با دریای سیاه و از غرب با مقدونیه و صربستان هم مرز است. این کشور به دریای سیاه و دریای اژه دسترسی دارد و یکی از مهمترین بنادر این کشور بندر وارنا (Varna) و بندر بورگاس (Burgas) میباشد که دسترسی به این بنادر ازطریق دریای سیاه امکان پذیر است همچنین از کشورمان ایران ارتباط ریلی به تمامی خطوط ریلی بلغارستان همچون ایستگاه ریلی صوفیا (Sofia)، وارنا (Varna)، بورگاس (Burgas)، کازانلاک (Kazanluk)، پلوودیف (Plovdiv) از طریق مرز ریلی رازی، هالکالی و مرز خروجی کاپی کوله و امکان حمل به صورت جاده ای از سرتاسر ایران به بلغارستان و بلعکس، با عبور از مرز سرو/ بازرگان به ترکیه و از طریق  مرز دره کوی و حمزه بیلی به سایر کشورهای اروپایی قابل حمل است. همچنین ارسال فریت بار هوایی مسافری به فرودگاه صوفیا بلغارستان وجود دارد. هلدینگ بین المللی خادم لجستیک تجربه حمل بارهای پروژه ای میلگرد و آهن آلات به ایستگاههای ریلی صوفیا و وارنا را دارا میباشد.

(هلدینگ بین المللی خادم لجستیک کارشناس علینژاد 989143339197+)

حمل و ارسال بار به/ از لهستان ( باربری به لهستان ) :

کشور لهستان عضو اتحادیه اروپاست و پایتخت آن ورشو میباشد این کشور از موقعیت جغرافیایی و استراتژیک خاصی در اروپای شرقی و اتحادیه اروپا برخوردار است لهستان از شمال با دریای بالتیک ، از جنوب با اسلواکی و چک، از شرق با لیتوانی ، بلاروس و اوکراین و از غرب با آلمان هم مرز است. ظرفیت ها و توانمندی های زیادی برای گسترش همکاری های اقتصادی بین ایران و لهستان وجود دارد از برخی کالاهای مبادلاتی بین این دو کشور میتوان به محصولات و ماشین آلات کشاورزی ، خشکبار ، کفپوش ، لوله های پروفیل ، کاغذ و فولاد و… اشاره کرد. هلدینگ خادم لجستیک تجربه حمل کالاهایی چون  کلاف آهن، ورق گالوانیزه و کاشی و سرامیک از کشورمان به صورت حمل جاده ای و دریایی را داشته است. مسیر حمل دریایی به لهستان به بنادر گدنیا (Gdynia) و گدانسک  (Gdansk)از طریق بندرعباس و بنادر ترکیه میباشد و حمل ریلی بار به لهستان از طریق ترکیه ، رومانی ، مجارستان ، اسلوواکی و حمل جاده ای بار به لهستان با گذر از ترکیه ، بلغارستان ، رومانی و اسلواکی میباشد. همچنین ارسال بار فریت هوایی مسافری از ایران به لهستان ورشو توسط گروه خادم لجستیک وجود دارد.

(هلدینگ بین المللی خادم لجستیک کارشناس علینژاد 989143339197+)

حمل و ارسال بار به / از مجارستان ( باربری به مجارستان ) :

مجارستان کشوری در اروپای شرقی که پایتخت آن بوداپست می باشد. این کشور از طریق مرزهای خود با اتریش، اسلواکی، اوکراین، رومانی، صربستان و کرواسی به کشورهای مختلف اروپایی متصل است و عنوان یک نقطه اتصال کلیدی در شبکه حمل و نقل بین آسیا و اروپا عمل می‌کند. این کشور از طریق جاده‌، خطوط راه آهن و بنادر خود در دریای بالتیک این امکان را فراهم می‌کند تا به عنوان یک مسیر ترانزیتی مهم برای کالاها و خدمات عمل کند. عمده کالاهای صادراتی ایران به مجارستان عبارت از: خشکبار، دانه‌های روغنی، چای، توتون و فرآورده‌های آن، پنبه، روغن نباتی، ماهی و کنسرو و پوست و روده و پشم و ابریشم طبیعی و فرش و پارچه‌های ابریشمی، منسوجات نخی و نخ پنبه و سنگ‌های معدنی ، محصولات شیمیایی و فرآورده‌های نفتی و گوگرد و … میباشد. حمل بار از ایران به مجارستان از طریق باربری جاده ای با عبور از کشورهای ترکیه ، بلغارستان ، صربستان و مجارستان و حمل ریلی بار به مجارستان با گذشتن از کشورهای ترکیه ، بلغارستان ، رومانی و مجارستان وجود دارد همچنین ارسال فریت بار هوایی مسافری از مشهد و تهران به فرودگاه بوداپست صورت میگیرد جهت سفارش حمل و اطلاع از نحوه حمل با کارشناسان ما در گروه خادم لجستیک تماس حاصل نمایید.

(هلدینگ بین المللی خادم لجستیک کارشناس علینژاد 989143339197+)

حمل و ارسال بار به/ از بلاروس ( باربری به بلاروس ) :

بلاروس عضو اتحادیه اروپاست که پایتخت آن مینسک میباشد. از شرق با روسیه ، از جنوب با اکراین، از غرب با لهستان و از شمال با کشورهای لیتوانی و لتونی هم مرز است بلاروس دارای زیر ساخت های حمل و نقل مناسب و روابط اقتصادی خوبی با ایران میباشد. مهمترین شهرهای بلاروس مینسک (Minsk)، موگلیف (Mogilev) ، ویتسبک (Viciebsk)  میباشد. کشوری محصور در خشکی با زیر ساخت های حمل و نقل مناسب که برای واردات و صادرات بار بین ایران و بلاروس هلدینگ خادم لجستیک چند مسیر حمل را پیشنهاد میدهد.

(هلدینگ بین المللی خادم لجستیک کارشناس علینژاد 989143339197+)

حمل ریلی بار به بلاروس ( ارسال بار ریلی به بلاروس ) : از ایستگاه ریلی آستارا (ایران) و عیور از خاک آذرباییجان و آخرین ایستگاه ریلی روسیه ایستگاه (Smolensk) به ایستگاههای ریلی بلاروس حمل میشود، ترانزیت تایم حمل بار از ایران به بلاروس بین 12 الی 16 روز میباشد. علاوه بر صادرات بار به بلاروس واردات کالا از این کشور به ایران میسر میباشد.

(هلدینگ بین المللی خادم لجستیک کارشناس علینژاد 989143339197+)

حمل جاده ای بار به بلاروس ( ارسال بار جاده‌ای به بلاروس ) : در حمل و باربری جاده ای ارسال بار از درب کارخانه به تمام نقاط بلاروس امکان پذیر میباشد مسیر حمل با عبور از پایانه مرزی آستارا _ آذرباییجان _ روسیه _ بلاروس میباشد.

حمل ترکیبی بار ( حمل بار دریایی و جاده ای ) به بلاروس : بلاروس کشوری محصور در خشکی است و تنها حمل ترکیبی جاده ای دریایی برای حمل بار به این کشور میسر است. کشورهای لیتوانی و لتونی دو همسایه شمال غربی بلاروس میباشند و از طریق بندر کلاپدیا لیتوانی و بندر ریگا لتونی به طور مستقیم حمل بار به بندرعباس و بنادر ترکیه امکان پذیر است همچنین از بنادر آستراخان و ماخاچکالا روسیه شرایط حمل و نقل دریایی از دریای خزر به ایران وجود دارد.

عمده کالاهای مبادلاتی ایران و بلاروس شامل نئوپان ، چوب ، مواد غذایی ، رب اسپتیک ، فولاد و آهن آلات ، ماشین آلات و … میباشد. حمل ریلی شیرخشک از بلاروس به کشور عراق، حمل ریلی شکر از بلاروس به افغانستان و حمل جاده ای پتروشیمی از ایران به بلاروس بخشی از تجربیات حمل و نقل ریلی و جاده ای هلدینگ بین المللی خادم لجستیک میباشد.

(هلدینگ بین المللی خادم لجستیک کارشناس علینژاد 989143339197+)

حمل و ارسال بار به / از اوکراین ( بابری به اوکراین ) :

اوکراین کشوری پهناور در اروپای شرقیست که پایتخت آن کیف میباشد، از شرق با روسیه ، از شمال با بلاروس ، ازغرب با کشورهای لهستان- مجارستان – اسلواکی و از جنوب با رومانی و مولداوی هم مرز است. اوکراین در مسیر تاریخی جاده ابریشم قرار دارد که از مزایا تجارت بین آسیا و اروپا استفاده می‌کرده است . اوکراین دارای منابع طبیعی غنی مانند زغال‌سنگ، گاز طبیعی، فلزات و مواد معدنی است. همچنین دارای صنایع متنوعی از جمله فولاد، ماشین‌سازی، کشاورزی و صنایع غذایی می‌باشد که این ویژگی‌ها به اوکراین امکان تجارت و صادرات محصولات صنعتی و کشاورزی را ارائه می‌دهد. یکی از بنادر مهم اوکراین بندر اودسا است که امکان حمل و نقل دریایی بار به بندر اودسا از طریق دریای سیاه و حمل ترکیبی دریایی جاده ای و حمل زمینی از مسیر اوکراین ، رومانی ، بلغارستان ، ترکیه و ایران میباشد.

جهت سفارش حمل و استعلام نرخ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Email: eu@khadem-logistics.com

برای مشاوره و اطلاع از روش حمل ،مدت زمان حمل ،هزینه های حمل و سوالات زیر با کارشناس ما در ارتباط باشید.

کارشناس حمل علینژاد   989143339197+

  • حمل دریایی به لهستان
  • حمل هوایی به بلاروس
  • ارسال بار دریایی به فرانسه
  • هزینه حمل بار با کشتی به بلغارستان
  • مقصد نهایی در ارسال بار از ایران به اسپانیا با کشتی به کدام شهر است
  • مدت زمان حمل بار با کشتی و کانتینر به اسپانیا
  • هزینه ارسال بار دریایی به رومانی
  • روش های حمل بار دریایی به لهستان
  • انواع کانتینر و روش‌های حمل بار با کشتی به رومانی
  • اطلاعات لازم برای حمل بار با کشتی به رومانی
  • مراحل ارسال بار از ایران به بلغارستان با کشتی
  • بسته‌بندی بار برای ارسال بار دریایی به لهستان
  • عوامل مهم در هزینه حمل بار با کشتی به آلمان
  • برای حمل بار دریایی به ایرلند هزینه‌ها کانتینری چقدر است
  • مدارک لازم جهت ارسال بار به مولداوی
  • مراحل ارسال وسایل منزل به رومانی از ۰ تا ۱۰۰
  • ارسال مواد غذایی به لهستان
  • انبار و انبارداری در ایران برای ارسال بار به اسپانیا
  • مدارک لازم برای ارسال بار به پرتقال با روش دریایی و هوایی
  • لیست کالا های ممنوعه به مجارستان
  • فریت بار به آلمان برای لوازم شخصی
  • ارسال مبلمان و لوازم منزل از طریق حمل بار با کشتی با سرویس کانتینر دربست یا خرده باربه لهستان
  • ارسال بار از مجارستان به ایران
  • قیمت و هزینه فریت بار به لهستان
  • مدت زمان حمل بار به مجارستان با هواپیما
  • مراحل حمل بار به مولداوی
  • روش های حمل بار به لهستان
  • پرسش های متداول در مورد حمل بار به شرق اروپا:
  • من ایران هستم و میخواهم به مولداوی بار ارسال کنم
  • وزن و حجمی قابل ارسال بار به صورت مسافری از فرودگاه امام به لهستان
  • روش حمل وسایل با ارزش یا شکستنی به روسیه
  • حمل و نقل دریایی به روسیه
  • کارگو از ایران به روسیه از مسیر دریایی
  • حمل و نقل هوایی به ایرلند
  • کارگو از ایران به لهستان از مسیر هوایی
  • هزینه کارگو از ایران به روسیه
  • قیمت کارگو از ایران به مجارستان
  • شرایط ترخیص کالا از گمرک وارداتی لهستان
  • بندرهای مخصوص کارگو بار به اسپانیا
  • فرودگاه های مخصوص برای کارگو بار به روسیه
  • مراحل تحویل بار جهت فریت هوایی به مجارستان
  • نحوه محاسبه وزن بار حجمی در حمل هوایی به روسیه
  • کالاها و اقلام وارداتی ایران از اسپانیا
  • کالا ها و اقلام صادراتی ایران به رومانی
  • هزینه ارسال بار به آلمان
  • ارسال کالای شیمیایی به انگلستان
  • ارسال مواد غذایی به روسیه

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید