جستجو

هلدینگ خادم لجستیک به دلیل داشتن واحدها و تجهیزات حمل و نقلی مختلف، بیش از یک نوع روش حمل و نقلی از قبیل (جاده، دریا، رودخانه، راه آهن، راه هوایی) را به همراه خدمات حمل و نقل چندوجهی بین اروپا، ترکیه، روسیه، افغانستان و کشورهای خاور دور، آفریقا، استرالیا و قاره آمریکا را فراهم می کند.

خادم لجستیک با معرفی حمل و نقل چندوجهی به بسیاری از مشتریان خود در سراسر جهان موفق شده است تا به یک شرکت برتر در این زمینه تبدیل شود.

  • مدل حمل و نقل چند وجهی، سازگار با محیط زیست است. در سایه استفاده از این روش، سالانه هزاران هکتار از جنگل ها نجات می یابند.
    حمل و نقل جاده ای یک نوع حمل و نقل زیست محیطی است که آلودگی محیط زیست ایجاد نمی کند و تا حدود ۷۵ درصد دی اکسید کربن کمتری تولید می کند.

هلدینگ خادم لجستیک با کنترل و پیگیری مداوم خود؛ امکانات بارگیری، حمل و نقلی و تخلیه را به طور منظم برای مشتریان فراهم می کند.

  • این مدل به دلیل مزیت قیمت ثابت آن، بر مدل های دیگر ارجحیت دارد.
  • مدل فوق به شما این امکان را فراهم می کند تا با ارائه زمان ثابت حمل و نقل و بدون تاثیر پذیری از شرایط آب و هوایی و جاده ای، یک برنامه ریزی واقع بینانه انجام دهید.

افغانستان، جمهوری آذربایجان، بحرین، امارات متحده عربی، ارمنستان، گرجستان، عراق، قطر، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان

آلمان، آلبانی، اتریش، بلژیک، بلاروس، انگلیس، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، هلند، کرواسی، انگلیس، کوزوو، جمهوری قبرس شمالی، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مجارستان، مقدونیه، مولداوی، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، روسیه، اسلواکی، اسلوونی، صربستان، مونته نگرو، اوکراین، یونان، جمهوری چک، ایرلند، اسپانیا، سوئد، سوئیس و ایتالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *