جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

ارسال بار به استرالیا

حمل و نقل بار از ترکیه به استرالیا

استرالیا کوچکترین قاره و یکی از بزرگترین کشور های جهان می باشد . این کشور بین اقیانوس آرام و اقیانوس هند در نیم کره جنوبی کره زمین واقع شده است.

با توجه به اینکه کشور استرالیا کشوری جزیره ای می باشد ، حمل و نقل بین المللی به / از استرالیا به صورت هوایی و دریایی صورت می گیرد.

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک با بیش از 3000 دستگاه کانتینر، دفاتر رسمی در ترکیه توانسته نقش پر رنگی در حمل و نقل دریایی و هوایی از ترکیه به استرالیا و بالعکس داشته باشدو قادر به ارائه سرویس های  کانتینری به صورت ترانسشیپ و کراس استاف از طریق ترکیه جهت صادرات و واردات کالا به صورت دریایی به استرالیا می باشد.  همچنین این شرکت خدمات حمل و نقل بین المللی هوایی را از ترکیه به تمامی فرودگاه های استرالیا با بهترین قیمت و کوتاه ترین زمان ارائه می دهد.

ما حمل بار با انواع کانتینرها را با تیم متخصص و فرآیندهای عملیاتی بی‌نقص از بنادر امبارلی، استانبول، مرسین و… به بنادر مختلف استرالیا ارائه می‌دهیم.

سیدنی ( حمل بار به سیدنی ) :

سیدنی (Sydney) بزرگ‌ترین شهر  و یکی از بنادر مهم کشور استرالیا و همچنین  یکی از پرترددترین بنادر در جهان و نیز مرکز ایالت نیو ساوت ولز می‌باشد. این شهر در جنوب شرقی استرالیا واقع شده و  با جمعیتی بیش از ۵ میلیون نفر، از مهم ترین شهر های استرالیا و به عنوان یک مرکز حمل و نقل بین المللی بسیار مهم شناخته می‌شود. بندر سیدنی دارای تسهیلات حمل و نقل کانتینری ، بار فله و مایعات است. همچنین فرودگاه بین المللی سیدنی پرترافیک ترین فرودگاه بین المللی استرالیا می باشد. این فرودگاه قادر به پذیرش بارهای سنگین و حجیم می باشد.

ملبورن ( حمل بار به ملبورن ) :

ملبورن (Melbourne)  با حدود 5 میلیون نفر جمعیت در جنوب شرقی کشور استرالیا قرار گرفته‌است. این شهر پایتخت ایالت ویکتوریا  و دومین شهر پر جمعیت استرالیا پس از سیدنی می باشد. این شهر اولین پایتخت کشور استرالیا قبل از شهر کانبرا و مهم‌ترین شهر فرهنگی این کشور است.

بندر ملبورن نیز یکی از بنادر بزرگ و مهم استرالیا می باشد. با توجه به موقعیت استراتژیک شهر ملبورن، این بندر امکان حمل و نقل کالاها را به سراسر استرالیا و جهان فراهم می‌کند. همچنین فرودگاه بین المللی ملبورن یکی از مهم ترین فرودگاه های بین المللی استرالیا جهت صادرات و واردات کالا می باشد.

بریزبن ( حمل بار به بریزبن ) :

بریزبن (Brisbane) پایتخت ایالت کوئینزلند استرالیا و سومین شهر پر جمعیت در استرالیا می‌باشد که در جنوب شرقی کویینزلند واقع شده‌است. جمعیت این شهر حدود 2.5 میلیون نفر می باشد.

بندر بریزبن یکی از بنادر مهم استرالیا بوده و در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد و دسترسی آسانی به زیرساخت‌های حمل و نقل دارد که آن را به یک مقصد مهم جهت صادرات و واردات بین المللی در استرالیا تبدیل کرده است. همچنین فرودگاه بین المللی بریزبن یکی از مهم ترین فرودگاه های بین المللی استرالیا بوده و با تسهیلات حمل و نقل کالا امکانات مناسبی جهت صادرات و واردات کالا را فراهم کرده است.

آدلاید ( حمل بار به آدلاید ) :

آدلاید (Adelaide) شهری واقع در جنوب کشور استرالیا و مرکز ایالت استرالیای جنوبی است. جمعیت این شهر حدود ۱میلیون نفر بوده‌ است و پنجمین شهر پر جمعیت در کشور استرالیا محسوب می‌شود.

بندر آدلاید یکی از بنادر مهم استرالیا است و نقش مهمی در حمل و نقل بین المللی دریایی در این کشور دارد. این بندر یکی از پنج بندر بزرگ استرالیا است. همچنین فرودگاه بین المللی آدلاید یکی از مهم ترین فرودگاه های بین المللی استرالیا جهت صادرات و واردات کالا می باشد.

پرت ( حمل بار به پرت ) :

پرت (Perth) مرکز ایالت و بزرگترین شهر استرالیای غربی در کشور استرالیا است. همچنین این شهر چهارمین شهر بزرگ استرالیا است.  جمعیت این شهر حدود 2 میلیون نفر می باشد.  پرت در ساحل غربی استرالیا در نزدیکی اقیانوس هند واقع شده‌است.

 فرودگاه بین‌المللی پرت چهارمین فرودگاه پررفت‌وآمد این کشور است. یک خط راه‌آهن، راه‌آهن سراسری استرالیا، پرت را به شهر آدلاید، نزدیک‌ترین شهر بزرگ، پیوند می‌دهد.

بندر فرمانتل در استرالیای غربی در نزدیکی شهر پرت واقع شده و یکی از بنادر مهم در غرب استرالیا است. این بندر دارای تسهیلات بارگیری و تخلیه کانتینری بوده  و حمل و نقل کالا را به منطقه غرب استرالیا و سایر مناطق متصل می‌کند.

ما به صورت کانتینر کامل حمل و نقل واردات / صادرات / ترانزیت را انجام می‌دهیم. شرکت ما قادر است محصولی که از استرالیا وارد می‌شود را در بنادر استانبول یا مرسین تخلیه کرده و با انجام مراحل گمرکی، آن را به مناطق دیگر مانند کشور مانند عراق و ایران ارسال کند.

با اطمینان سال‌ها در زمینه حمل و نقل، ما از اصلی‌ترین ترمینال‌های استانبول، گبزه، بورسا، ایزمیر، مرسین و اسکندرون به عنوان مقصدهای اصلی، خدمات FCL (حمل و نقل با کانتینر کامل) ارائه می‌دهیم.

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید