جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

حمل دریایی به چین

حمل و نقل دریایی ۶۰ درصد از گردش بار جهان را تأمین می‌کند. از نظر حجیم بودن بار، حمل و نقل دریایی کشور ایران و چین نسبت به سایر روش‌های حمل بسیار برتر است. اگر چین را در نظر بگیریم، طبق آمار، نسبت سهم زیرساخت های حمل و نقل در کشور به شرح زیر است (حمل و نقل):

دریا – ۴۸ %

خودرو – ۳۳ %

راه آهن – ۱۹ %

بنابراین، آشکار می‌شود که تأکید اصلی بر ترافیک دریا با شرکای تجاری خارجی است. زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی در چین به خوبی توسعه یافته است. در کل، بیش از ۲۰۰۰ بندر در کشور وجود دارد، حدود ۳۰۰ نفر در عملیات صادرات شرکت دارند. راه آهن و بزرگراه‌های اصلی به آنها نزدیک می‌شوند. به همین دلیل مناسب ترین حمل از چین با در نظر گرفتن تقریبی تمامی جوانب مهم، حمل و نقل دریایی است.

تحویل کالا از چین از طریق دریا مزایای زیادی دارد. بیهوده نیست که این نوع خاص از حمل و نقل بیش از نیمی از گردش بار جهان را تأمین می‌کند. حتی اگر از تمرکز تولیدکنندگان چینی در همکاری با بنادر چشم پوشی کنیم، حمل و نقل از طریق دریا از نظر پارامترهای اصلی مهم برای ارتباطات حمل و نقل بین المللی برنده است.

هزینه کم حمل و نقل از راه دور اصلی ترین مزیت حمل کالا از طریق دریا توسط گروه خادم لجستیک است. ظرفیت حمل و حجم فضای مفید شناورهای باری خشک مدرن بسیار زیاد است. سود اقتصادی به دلیل نسبت هزینه‌های حمل و نقل برای تحویل و مقدار کالای حمل شده حاصل می‌شود. هیچ نوع وسیله حمل و نقل دیگر نمی‌تواند هزینه تحویل به ازای هر تن یا واحد حجم را با چنین هزینه کم فراهم کند.

کشتی کانتینری مدرن Post-Triple E کلاس توانایی حمل بیش از ۲۱۰۰۰ کانتینر را دارد. چنین حجم‌هایی خارق العاده به نظر می‌رسند، اما واقعی هستند. طبقه متوسط ​​شامل شناورهای دسته Panamax Class و Post-Panamax Class است که به ترتیب ۴-۷ و ۷-۱۳ هزار کانتینر حمل می‌کنند.

ایمنی و قابلیت اطمینان بالا با استفاده از کانتینرهای فلزی حاصل می شود. این کانتینرها به طور قابل اعتمادی از نظر محتوا در برابر آسیب مکانیکی، تأثیر منفی عوامل طبیعی و دسترسی غیرمجاز محافظت می کنند. همچنین، کانتینرها به طور قابل توجهی سرعت عملیات بارگیری و تخلیه را افزایش می دهند. آنها به راحتی می توانند در حمل و نقل جاده ای و ریلی بارگیری شوند.

ایمنی و قابلیت اطمینان بالا با استفاده از کانتینرهای فلزی حاصل می شود. این کانتینرها به طور قابل اعتمادی از نظر محتوا در برابر آسیب مکانیکی، تأثیر منفی عوامل طبیعی و دسترسی غیرمجاز محافظت می کنند. همچنین، کانتینرها به طور قابل توجهی سرعت عملیات بارگیری و تخلیه را افزایش می دهند. آنها به راحتی می توانند در حمل و نقل جاده ای و ریلی بارگیری شوند.

فقط انواع کانتینرهای اصلی ذکر شده است. در واقع تعداد آنها بسیار بیشتر است. برای هر محموله نوع خاصی از کانتینر وجود دارد که به دلیل آن تعداد نامحدودی از انواع مختلف بار از طریق دریا قابل حمل می شود.

حمل کالا از چین از طریق دریا خدمتی است که با هزینه مقرون به صرفه خریداران را به خود جلب  می کند. با تصمیم گیری برای حمل کانتینر از طریق دریا از چین به ایران، کارآفرینان در هزینه‌های حمل و نقل صرفه جویی می کنند و فرصتی واقعی برای به حداکثر رساندن سود خود بدست می آورند. بار از چین با موفقیت در ایران با قیمتی فروخته می شود که به طور قابل توجهی بیش از هزینه خرید و هزینه حمل کالا از طریق دریا است.

ارسال کالا و حمل و نقل از چین توسط گروه خادم لجستیک از طریق دریا یک راه حل اقتصادی است

حمل کانتینر از طریق دریا بسیار ارزان تر از حمل و نقل هوایی یا ریلی است. حمل و نقل از چین در کانتینرها یک گزینه محبوب برای تحویل بار با وزن زیاد یا ابعاد بزرگ است.

اغلب اوقات، حمل و نقل کانتینرها از طریق دریا به بندرعباس انجام می شود، جایی که بار بارگیری می شود. برای تحویل بیشتر کالا از چین به ایران، از حمل و نقل جاده ای یا ریلی استفاده می شود. همچنین گزینه هایی برای حمل و نقل دریایی کانتینرها از چین به بندرعباس و از آنجا به شهرهای ایران وجود دارد. غالباً حمل و نقل دریایی بار به بندرعباس انجام می شود و پس از آن کانتینر بارگیری می شود تا محموله سفارش داده شده در چین را به ایران تحویل دهد.

بسته به مسیر تحویل، حمل و نقل دریایی ۲۸-۲۰ روز طول می کشد. حمل کانتینر از چین یک فرصت عالی برای حمل هر محموله با قیمت تحویل مناسب است.

در دنیای مدرن، شما اغلب می توانید محصولات موجود در برچسب سازنده “ساخت چین” را پیدا کنید. جمهوری چین بستر عظیمی برای توسعه روابط بین الملل بازار در نظر گرفته شده است. تمام کالاها، از کالاهای کوچک گرفته تا اتومبیل، در PRC تولید می شوند و قسمت عمده ای از بازار جهانی را اشغال می کنند. تجارت بین ایران و جمهوری چین به سرعت در حال توسعه است. برخورد خوب مأموران گمرک، انبارهای تجاری پیشرفته و مقرون به صرفه بودن قیمت چارتر کشتی مهمترین عوامل موثر در گسترش دو جانبه روابط اقتصادی خارجی است. اخیراً نقل و انتقالات دریایی بسیار مورد تقاضا قرار گرفته و دائماً در حال پیشرفت هستند.

مدت هاست که تحویل بسته ها از جمهوری چین از طریق دریا در اختیار کشتی‌های چین است. شرایط دشوار سیاسی، منطقه مرزی بسته به توسعه روابط تجاری دریایی کمک نمی کند. حمل و نقل از چین از طریق دریا فرصت های تجاری جدیدی را بین چین و ایران ایجاد کرده است.

حمل و نقل دریایی کالا از چین توسط جغرافیا و شرایط آب و هوایی محدود شده است. مشتری، اول از همه، خودش نحوه انتخاب بسته را انتخاب می کند. اگرچه حمل و نقل قیمت نسبتاً کمی را فراهم می کند، اما تحمل برخی از ناراحتی ها ارزش آن را دارد.

هنگام حمل و نقل از طریق دریا، برای بسته بندی محصول الزامات بسیار سختگیری وجود دارد. اگر محصول شکننده است، برای جلوگیری از آسیب دیدن، باید آن را در جعبه های فلزی محافظ مخصوص یا چوبی حمل کنید. هنگام حمل کالاهایی که ماندگاری کمی دارند، بهتر است تاریخ تخمینی ورود کشتی به بندر تعیین شده را روشن کنید. مشتری احتمالاً می خواهد نحوه حمل کالا را تغییر دهد.

برای انتخاب یک کشتی اجاره ای، لازم است که پارامترهای اصلی را در نظر بگیرید:

تناژ، ویژگی های قایقرانی.

اگر کالای حمل شده وزن زیادی نداشته باشد اما دارای حجم باشد، یک کشتی با جابجایی کوچک این کار را انجام می دهد. در هنگام تحویل محموله های گمرک، شرکت حمل و نقل مشخصات هر محصول را به منظور جلب رضایت مشتریان با کشتی مورد نیاز، در نظر می گیرد.

معمولاً شرکت‌های بزرگ کشتی‌های زیادی برای حمل کالا از چین دارند که از لحاظ خصوصیات متفاوت هستند. هنگام انتخاب شرکت حمل و نقل، بهتر است با یک شرکت معتبر تماس برقرار کنید، خدمات تدارکات خاص خود را داشته و مدیران مشاور گمرکی خود را داشته باشد.

با باز شدن مرزها، حمل و نقل کانتینر محبوبیت پیدا کرده است. کانتینرها محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین وسیله حمل و نقل هستند. انتخاب تناژ و اندازه کانتینر اجازه می دهد تا دقیق ترین محاسبه هزینه خدمات انتقال را انجام دهید. شرکت حمل کننده متعهد می شود که حمل و نقل ایمن، تحویل به موقع کالا را انجام دهد، بر عبور از خدمات گمرکی در مدت زمان کوتاه، کمک به پر کردن و پردازش اسناد گمرکی و سایر اقدامات موثر در تحویل کالا بدون مشکل تأثیر بگذارد.

ارزش توجه به شرکت انتخاب شده برای تحویل کالا از طریق دریا، مدت زمان کار، بررسی و توصیه ها، در شهرت آن است.

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید