جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

حمل بار به کرواسی، بوسنی و اسلوونی

حمل بار به کرواسی، بوسنی و اسلونی

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک با بیش از ۳۰ سال سابقه در حمل و نقل بین المللی و با داشتن چندین مجموعه حمل هوایی، حمل زمینی، حمل ریلی و حمل دریایی، آماده ارائه انواع خدمات حمل و نقل، بازرگانی، واردات و صادرات، ترخیص کالا، انبارداری و غیره برای تمامی شهرهای بوسنی، کرواسی و اسلوونی می‌باشد .

حمل بار از کرواسی به صورت زمینی، هوایی و دریایی صورت می‌گیرد. زاگرب واقع در شمال غربی کشور در کنار رودخانه ساوا، پایتخت و بزرگترین شهر کرواسی است.

حمل بار به کرواسی

ارسال بار هوایی به کرواسی

یکی از روش‌های کم هزینه در حمل بار به کرواسی به صورت هوایی است. این روش نسبت به سایر روش‌ها مقرون به صرفه‌تر است. هلدینگ خادم لجستیک با ارائه بهترین قیمت و امنیت و کیفیت بالا امکان ارسال بار با ایرلاین‌های مختلف را ارائه می‌دهد. با مشاوره کارشناسان هلدینگ خادم لجستیک می‌توانید بهترین قیمت، بهترین روش ارسال و نوع بسته بندی را انتخاب کنید.

هزینه ارسال بار به کرواسی

در ارسال بار به سایر کشورها عوامل مختلفی مانند وزن بار، فاصله بین مبدا و مقصد، بسته بندی، روش حمل بار و … در قیمت حمل بار متفاوت است. برای اطلاع از استعلام قیمت و مشاوره بیشتر جهت بسته بندی و انتخاب بهترین روش حمل و نقل با کارشناسان ما در هلدینگ خادم لجستیک در تماس باشید.

فرودگاه بین المللی کرواسی

فرودگاه‌های مهم که برای حمل بار به کرواسی استفاده می‌شود می‌توان به فرودگاه بین المللی زاگرب ( Franjo Tudman Airport Zagreb ) ، فرودگاه بـین المللی اسپلیت  ( Split Airport ) ، فرودگاه بین المللی ریجکا ( Rijeka Airport ) و فرودگاه بین المللی اوسیجک  (Osijek Airport ) اشــاره کـرد.

برای حمل بار از کرواسی به صورت زمینی می‌توان از بندر اسپلیت، بندر ریجکا و بندر دوبروونیک ( Dubrovnik port ) استفاده نمود. حمل بار به کرواسی از طریق زمینی اغلب از شهرهای بزرگ توسط کریر های ایتالیایی، بلغاری و ترکیش انجام می شود.

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک امکان ارسال بار به لیوبلیانا، ماریبور، از تسلیه، کرانی، کپر، پیران، کرانیه، ولنیه و… دارد. در واقع توانایی ارسال بار از تمامی شهرهای اسلوونی و بلعکس را دارد.

اسلوونی از لحاظ اقتصادی، دارای ذخایر غنی از قلع، روی، زغال‌سنگ و سنگ‌های ساختمانی است.

از سوی دیگر، عبور رودخانه ساوا از داخل این کشور باعث شده تا ظرفیت قابل‌توجهی از توان تولید انرژی الکتریک در اسلوونی ایجاد شود. از معروفترین صادرات کشور اسلوونی می توان به ماشین آلات و تجهیزات حمل و نقل، مواد شیمیایی و خوار و بار اشاره کرد.

حمل بار به اسلوونی

هلدینگ خادم لجسیتک امکان ارائه خدمات حمل بار به شهرهای مهم بوسنی از جمله سارایوو، بانیالوکا، توزلا، زنیتسا، موستار، بیهاچ، برچکو، بیه لینا و تراونیک را نیز دارد.

حمل بار به بوسنی

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید