جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

حمل بار به کانادا

کانادا از یکی از کشورهایی است که به دلیل داشتن امکانات رفاهی و تحصیلی بالا مقصد بسیاری از دانشجویان است. هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی این کشور را برای مقصد تحصیلی یا زندگی انتخاب می‌کنند. یکی از مسائلی که برای دانشجویان مهم است حمل بار به کانادا است. انتخاب یک باربری کانادا برای فریت بار مسافری به کانادا بسیار مهم است.

در حمل بار هوایی، اصولا وزن بار ارسالی بار مسافر بیشتر از وزن مجاز برای حمل است، به همین دلیل معمولا اضافه بار مسافر به صورت فریت بار هوایی به کانادا ارسال می‌شود.

کشور کانادا یکی از کشورهای مهم قاره آمریکا است و دارای ۱۰ استان است. این کشور از سه جهت به اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس، از شمال به اقیانوس منجمد شمالی متصل است و از سمت جنوب به کشور ایالات متحده آمریکا متصل می‌باشد. پایتخت این کشور شهر اتاوا است که چهارمین شهر بزرگ کانادا نیز است. از شهرهای مهم کانادا می توان به مونترآل، ونکوور، تورنتو، کبک، نیاگارافالز، اتاوا و …. اشاره کرد. اقتصاد این کشور بیشتر مبتنی بر دو صنعت نفت خام و چوب بری است همچنین کانادا بزرگترین تولید کننده اورانیوم و روی و بسیاری از محصولات منابع طبیعی مثل طلا، نیکل، آلومینیوم و سرب است، از عمده محصولات وارداتی به این کشور خشکبار، میوه، سبزی‌های خشک و ادویه جات اشاره نمود.

حمل بار به کانادا

هلدینگ خادم لجستیک از بهترین شرکت های بین المللی باربری کانادا است که امکان حمل به کانادا و تمامی شهرهای کانادا را به مشتریان ارائه می دهد. استعلام قیمت و استعلام بار را با کارشناسان ما در میان بگذارید و با اطمینان خاطر حمل بار خود را به ما بسپارید.

بنادر کانادا

کبک، چرچیل، هالیفاکس، همیلتون، مونترال، نیووست مینستر، پرس روپرت، تورنتو و ونکوور

تعداد کل پورتهای فعال ۱۰ است. حمل و نقل عمدتا با بنادر ونکوور، تورنتو و همیلتون می‌باشد.

هزینه ارسال بار به کانادا

برای حمل بار به کشور کانادا مسیرهای مختلفی وجود دارد، که هم می‌توان از طریق دریایی، هوایی و زمینی امکان پذیر است. با توجه به مسیرهای مختلف به کانادا، هزینه آن متفاوت است.

سایر شرایط مانند نوع بار، نوع بسته بندی، وزن بار، هزینه های گمرک، انبار داری و سایر خدماتی که صاحب کالا از شرکت حمل و نقل درخواست می‌کند هزینه‌های حمل متفاوت است.

در انتخاب روش حمل و نقل عواملی مختلفی تاثیر گذار است. به طور مثال ترانزیت تایم بار که یکی از عواملی است که در انتخاب روش حمل بار صاحب کالا موثر است. در صورتیکه که حجم کالا بالا است و ترانزیت تایم برای فرستنده مسئله مهمی نباشد حمل بار دریایی یک روش مناسب و مقرون به صرفه است. روش حمل هوایی نیز برای کالاهایی که زمان حمل بار مهم است مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حمل بار هوایی به کانادا

مجموعه هلدینگ خادم لجستیک آماده ارائه تخصصی ترین خدمات را در زمینه ارسال بار و حمل و نقل هوایی را دارا می‌باشد شعار سازمانی کارشناسان هوایی ما فوریت، سرعت، قابلیت اطمینان، ایمنی و تحویل به موقع به شما مشتریان گرانقدر می‌باشد. کارشناسان هوایی ما بهره وری از آخرین دستاوردها و دانش عمیقی از صنعت حمل و نقل هوایی را دارا می‌باشند. آنها سریع و کارامد کار می‌کنند تا با توجه به مقصد مورد نظر شما بهترین خطوط ارسالی هوایی بار به کانادا را پیدا کنند تا در نهایت سرعت و کارایی بهتر بتوانیم قیمت مقرون به صرفه به شما مشتریان عزیز ارائه نماییم. 

امکان حمل بار هوایی به کانادا و شهرهای مختلف آن توسط شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجسیتیک امکان پذیر است. حمل هوایی به شهرهای بزرگ کانادا از جمله تورنتو و ونکوور و سایر شهرها از طریق فرودگاه‌های بین المللی اتاوا (YOW) ، فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو (YYZ) ، فرودگاه بین المللی ونکوور (YVR) ، فرودگاه کمبریج بی (YCB) و فرودگاه بین المللی شارلوت تاون (YYG) انجام می‌شود.

سالانه بخش عظیمی از صادرات و واردات، حمل وسایل منزل و … از طریق هوایی به این کشور حمل می‌شود.

خدمات حمل و نقل هوایی ما به کانادا و بالعکس

هزینه حمل بار هوایی به کانادا

از آنجایی که کانادا کشوری مهاجر پذیر است هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان برای تحصیل و زندگی به این کشور مهاجرت می‌کنند و معمولا بار خود را به صورت هوایی به کانادا ارسال می کنند. هزینه حمل هوایی برای مسافران بسیار مهم است و عواملی مختلفی بر روی هزینه حمل بار هوایی به کانادا تاثیر گذار است.

برای محاسبه قیمت اصولا وزن حجمی مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید با کارشناسان هوایی ما در هلدینگ خادم لجستیک برای استعلام کرایه حمل به کانادا، مشاوره بسته بندی در تماس باشید.

فریت بار به کانادا

یکی از روش‌های حمل اضافه بار مسافر، فریت بار به کانادا است. در روش فریت بار به کانادا هزینه بار به نسبت اضافه بار مقرون به صرفه تر است و بار با یک بارنامه بین المللی به صورت مطمئن و ارزان تر مقرون به صرفه است. فریت بار به کانادا از بهترین روش‌های حمل بار است.

شرکت بین المللی حمل هوایی ایرمان که از زیر مجموعه‌های هلدینگ خادم لجستیک است تمامی خدمات فریت بار به کانادا، بسته بندی، انبار داری و … را ارائه می‌دهد.

حمل بار دریایی به کانادا

مجموعه بزرگ هلدینگ خادم لجستیک به خصوص شرکتهای دریایی منوط به این هلدینگ قادر به ارائه خدمات تخصصی حمل و نقل بین المللی دریایی به کانادا می‌باشند ما نه تنها کشتی‌های مناسب را هماهنگ می‌کنیم بلکه تشریفات مربوطه را همراه با ردیابی مداوم محموله در حین حمل و نقل نیز جز خدمات ویژه ما به مشتریان گرانقدر می‌باشد.
ما می‌توانیم حمل و نقل شما را به کانادا با امکانات و برنامه‌های منظم کشتی‌های اقیانوس پیما از بندر عباس اداره نماییم هر قسمت محموله شما توسط تیم مجرب ما به دقت اداره می‌گردد ما توانایی حمل و نقل کالاها را برای همه نوع کالا اعم از حمل و نقل فله و حمل و نقل ماشین آلات به صورت خدمات استریپ و ترانسشیپ از طریق بندر جبل علی را داریم.

متخصصان تدارکات بین المللی ما می‌توانند اسناد کامل و بیمه بار و بسته بندر بارهای صادراتی و تهیه اسناد و مدارک در دبی و ارائه مدارک جدید را برای شما عزیزان فراهم آورند.

خدمات لجستیکی ما به کانادا صرفا” نه تنها حمل و نقل از بندر به بندر بلکه ارائه راهکار کامل زنجیره ای خانه به خانه یا کارخانه به انبار و بالعکس را پوشش می‌دهد.

یکی دیگر از خدمات تخصصی خادم لجستیک مشاوره و پیگیری دقیق برای کالاهایی که در سطح بین المللی حمل می‌شوند ایا برای ورود توسط گمرکات کشور مقصد مشکلی برای ترخیص دارند یا نه و چه مقدار مالیات و عوارض برای آن کالاها اعمال می‌شود و در نهایت باید چه روندی را طی کنند.

ارسال بار حمل و نقل دریایی به کانادا و بالعکس

پیگیری کامل اسناد و مدارک توسط کارشناسان خبره ما برای ارسال به کانادا تاییدی است بر اینکه اطمینان حاصل شود که محموله در طی مسیر تا کانادا تاخیری بدلیل موارد اسنادی نداشته باشد تا منجر به از دست رفتن زمان و عواقب مالی نشود.

شبکه همکاران و نمایندگان ما در ایران و کانادا می‌توانند اعلام براورد کنند برای عملیات ترخیص و تحویل به موقع گمرکات در کشور مبدا و مقصد و ردیابی دقیق از کالاهای شما را از زمان تحویل تا تحویل به صاحب کالا را دنبال نماییم.

این روش حمل و نقل از طریق جبل علی و بنادر ترکیه به کانادا توسط گروه خادم لجستیک امکان پذیر می‌باشد.

حمل اسباب منزل به کانادا

حمل اسباب منزل به کانادا به صورت کانتینری ۲۰ فوت و ۴۰ فوت به صورت دریایی امکان پذیر می‌باشد. برای حمل اسباب منزل معمولا کانتینر ۲۰ فوت مناسب می باشد. در غیر این صورت در صورتیکه حجم بار بیشتر باشد می توان از کانتنیر ۴۰ فوت برای حمل اسباب منزل استفاده نمود.

مراحل حمل اسباب منزل به کانادا

بازدید از کالا

در این مرحله کارشناس ما برای بازدید از اسباب منزل مراجعه کرده و پس از بازدید، تخمین بار زده می شود و نوع کانتنیر مناسب با این حجم بار مشخص می گردد.

بسته بندی کالا

بنا به در خواست صاحب کالا، کالاهای موجود بسته بندی و پالت بندی می شود. در حمل دریایی اثاث منزل به کانادا بارگیری کانتینر و چیدمان و بسته بندی کالا بسیار مهم می باشد لذا به هیچ عنوان بدون هماهنگی با کارشناسان و متخصصان اقدام به بارگیری کالای خود درون کانتنیر ننمایید.

بارگیری کالا

پس از تنظیم توافق‌نامه کالا از درب منزل درون کانتینر بارگیری می‌گردد. همان کانتینر مستقیما به بندر عباس ارسال می‌شود. پس از اتمام امور بندری و اخذ گواهی های لازم و گواهی سم پاشی، کانتینر از بندر عباس به صورت ترانسشیپ به مقصد کانادا ارسال می‌گردد.

کانتنیری که درب منزل یا انبار بارگیری می‌شود در طول زمان ارسال عوض نمی‌شود.

هر کانتنیر دارای شماره منحصر به فرد خود می باشد. همان کانتیری که از درب منزل یا انبار بارگیری می شود، تا مقصد حمل می شود و به هیچ عنوان اسباب منزل بارگیری شده در داخل کانتینر در هیچ جای مسیر تخلیه و بارگیری نمی شود. پلمپی که در مبدا بر کانتنیر زده شده است تا زمان تحویل اسباب منزل به گیرنده در مقصد باز نمی شود. در واقع خدمات، بطور ترانس شیپ و با پلمپ مبدا به مقصد اعلام می‌شود.

از جمله خدمات دریایی به کانادا حمل یخچالی با کانتینرهای یخچالی از ایران به مقاصد مختلف کانادا می باشد.

عمده کالاهای ارسالی به کانادا

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید