جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

حمل بار به بلغارستان، رومانی

بلغارستان در جنوب شرقی اروپا قرار دارد و با کشورهای صربستان، ترکیه، رومانی، مقدونیه و یونان هم مرز است. بلغارستان دارای مرز ساحلی با دریای سیاه است.

حمل بار به بلغارستان

هلدینگ خادم لجستیک با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه حمل و نقل بین المللی و داشتن چندین مجموعه در حمل و نقل هوایی، حمل زمینی، حمل ریلی و حمل دریایی امکان ارسال بار به تمامی شهرهای بلغارستان و رومانی را ارائه می‌دهد.

برای حمل به بلغارستان به صورت هوایی، توسـط فرودگاه‌های مهم این بلغارستان مانند فرودگاه بین المللی وارنا ( Varna international airport ) ، فرودگاه بین المللی صوفیه ( Sofia international Airport ) و فرودگاه بورگاس ( Burgas Airport ) ارسال می‌شود.

مزایای حمل هوایی به بلغارستان

یکی از مزایای حمل بار به بلغارستان به صورت هوایی، سرعت است که این روش حمل نسبت به روش حمل دریایی بسیار سریع تر می‌باشد. در صورتی که مشتری تمایل دارد بار سریعتر به مقصد برسد این روش توصیه می‌شود، یکی دیگر از مزیت‌های حمل هوایی، تحویل به موقع کالا است. امنیت حمل و نقل هوایی کالا و محموله‌ها هم نسبتا بالاست و کم تر به بار آسیب وارد می‌شود.

حمل باربه بلغارستان به صورت دریایی به دلیل قرار داشتن در کنار دریای سیاه از بنادر مهم آن یعنی بندر بورگاس و بندر وارنا انجام می شود. 

مزایای حمل دریایی به بلغارستان

اکثر تجار و شرکت‌های تجاری به دلیل ارزان تر بودن روش دریایی نسبت به روش‌های دیگر حمل و نقل ترجیح می‌دهند کالای خود را به صورت دریایی حمل کنند. تقریبا حجم بالایی از تجارت جهانی به صورت دریای و از طریق آب های آزاد صورت می‌گیرد. از آنجا که در روش دریایی، چون نرخ کرایه را شرکت‌های بزرگ حمل و نقل تعیین می‌کنند، نرخ کرایه ثابت است. در کشتی‌های آزاد نرخ حمل و نقل با توافق صاحب کالا و شرکت حمل نرخ تعیین می‌شود. از دیگر مزیت‌های حمل کالا به صورت دریایی امکان حمل بار با حجم بالا است. در آب‌های آزاد محموله‌های نسبتاً سنگین تا حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تن به سهولت قابل جابجایی با یک کشتی از بندری به بندر دیگر جابه جا کرد.

مزیت دیگر حمل بار به بلغارستان به صورت دریایی، ضریب اطمینان و ایمنی بالا از طریق آب‌های آزاد است. چون کسانی که کالا را حمل می‌کنند موظف هستند استانداردها و قوانین بین المللی را رعایت کنند.

حمل و نقل زمینی به بلغارستان یکی از روش‌های ارزان حمل کالا است. در حمل زمینی می‌توان به مزیت‌های پوشش دهی پراکنده برای مناطق بیشتر، حمل سریع و آسان، سوخت گیری بی دردسر خودرو، پوشش دهی روستاها، عدم نیاز به تخلیه بار و انتقال به خودرو دیگر، امکان استفاده از وسایل نقلیه گوناگون، امکان حمل و جابجایی به مناطق نزدیک، احتمال آسیب کمتر به محتویات بار و پوشش دهی دیگر راه‌های حمل و نقل بین المللی اشاره کرد.

هلدینگ خادم لجستیک امکان حمل بار فله، اثاثیه منزل و فریت بار به تمامی شهرهای رومانی از جمله بخارست، ایاشی، کلوژ_نپوکا، کونستانسا، گالاتسی، براشوو، پلویشت، برئیلا، بکو، اورادئا، ارد، تیمیشوآرا، پیتشت و… را دارد.

حمل بار به رومانی

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید