جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

حمل بار به نیوزلند

به وب سایت ما خوش آمدید و از بازدید خادم لجستیک متشکریم. ما در خادم لجستیک بر روی ارائه خدمات عالی و آسان جهت کار با سولوشن های حمل و نقل بین المللی به تمامی مناطق دنیا متمرکز شده ایم. خادم لجستیک با شناسایی دنیای پویایی برای حمل و نقل و حمل و نقل بین المللی، با ارسال کالا با مشتریان خود از نزدیک همکاری می کند و مشتریان عزیز اطمینان حاصل می کنند که هر محموله در زمان، شرایط و در مکان مناسب، و همگی با قیمت مناسب تحویل می شوند. در هلدینگ خادم لجستیک ما به طور مداوم سولوشن های به صرفه و خلاقانه حمل هوایی، دریایی، جاده ای و ریلی را به مشتریان خود ارائه می دهیم. خادم لجستیک یک اپراتور مستقر در ایران است و حمل و نقل هوایی و دریایی جهانی،
از استرالیا تا ایران و بالعکس را نیز به انجام می رساند.
خادم لجستیک با یک تیم گلوبال از متخصصان بین المللی و منطقه ارتباط داشته و به طور اختصاصی در ارائه سولوشن های مناسب جهت حمل بارهای شما موفق عمل کرده است.
با صرفه جویی هزاران دلار در هزینه های حمل و نقل بین المللی، خادم لجستیک توانسته است صدها کانتینر را از استرالیا به سمت ایران و از طریق ایران و در سراسر آسیای میانه و افغانستان و نقاط داخلی ایران منتقل کرده و انواع مختلفی از محموله ها را برای طیف بسیار گسترده ای از مشتری ها حمل کند. خادم لجستیک انواع محموله را برای افراد مختلف و خانواده ها، واردکنندگان و صادرکنندگان مشاغل کوچک، شرکت های بزرگ، ادارات دولتی و آژانس ها و حتی نیروهای دفاعی استرالیا حمل می کند.

ماشین آلات، بیل مکانیکی، ماشین، اتوبوس، تجهیزات معدن، صنعتی، ماشین آلات، پوشاک، کالاهای دست دوم، ماشین آلات و تجهیزات نظامی، محموله های عمده هنر، قطعات یدکی کشتی، تجهیزات اکسپو، ماشین آلات ساختمانی و ماشین آلات کشاورزی. این لیست بی پایان است!

خادم لجستیک یک تیم متخصص و حرفه ای با تجربه پیشرفته در سطح جهانی را ارائه می دهد که می دانند- شما عزیزان به عنوان مشتری چگونه می توانید کالاهای خود را به ایران، با سرعت و با هزینه کم حمل کنید و کالاهای خود را تحویل بگیرید.
خادم لجستیک دارای طیف گسترده ای از تجهیزات حمل و نقل دریایی، حتی برای رفع نیازهای سخت ترین پروژه های لجستیکی است.

خادم لجستیک محموله های حمل و نقل هوایی را از یک پاکت کوچک گرفته تا کالایی در حدود ۱۰۰ تن را از/ به ایران و استرالیا تحویل می دهد. حمل و نقل هوایی فوری و خدمات حمل و نقل هوایی نرمال ما، از طریق همه شهرهای بزرگ استرالیا و مراکز منطقه ای (به دلیل محدودیت پرواز، یا انواع هواپیما یا فرودگاه بین المللی، حمل و نقل جاده ای جزئی یا حمل و نقل هوایی داخلی ممکن است لازم باشد) در دسترس است.

بنابراین ما قادر به پاسخ سریع به سوالات شما هستیم، لطفاً قبل از تماس با ما وزن و ابعاد کالای خود را بررسی کنید. محبوب ترین مقصد حمل و نقل هوایی، تهران است.

زمان حمل و نقل و ارسال بار از استرالیا به تهران بسته به مبدا حمل و نقل کمی متفاوت خواهد بود، شما می توانید به طور تقریبی زمان حمل و نقل بین ۳-۵ روز را (تقریبا) انتظار داشته باشید، در صورت نیاز به خدمات سریعتر، بله ما می توانیم این کار را انجام دهیم. ما، ما قادر به کمک خواهیم بود! خادم لجستیک برای جابجایی حمل و نقل هوایی به سمت ایران و جدید نیست، همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، ما سالهاست که بارهای هوایی را به سمت و از غرب آسیا و خاور میانه می گذرانیم، خادم لجستیک شبکه ای چشمگیر و گسترده از نمایندگان و اپراتورهای خط ساخته است. در خاورمیانه، مکانهای بسیاری در خاورمیانه وجود ندارد که نتوانیم به آنها برسیم.

خدمات حمل و نقل هوایی و ارسال بار خادم لجستیک به ایران شامل بارگیری هفتگی هوایی تلفیقی در هفته از سیدنی و ملبورن، بریزبین و پرث عملیات تخصصی چارتری هوایی و خدمات مشاوره ای، باربری سنگین / بار سنگین و پروژه ویژه حمل بار هوایی / حمل و نقل بین المللی است.

به یاد داشته باشید، هنگامی که شما کار حمل کالاهای خود را به خادم لجستیک می سپارید، اطمینان خاطر دارید که خدمات ارائه شده به شما از طرف یک شرکت حمل و نقل بین المللی باتجربه می باشد. ما خدمات حمل و نقل خود را به عنوان متخصص به/از ایران، با امنیت، تمامیت و حرفه ای گری مترادف با نام خادم لجستیک ارائه می دهیم.

با حمل کالا از طریق هوایی از استرالیا به ایران، حداکثر ۴۰ درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنید!

اگر به ایران نقل مکان می کنید و می خواهید پس انداز کنید، از خادم لجستیک در پیش بینی برنامه های آینده خود درباره کانتینرهای حمل و نقل Self Pack International ، که گزینه ای ایده آلی برای حذف هزینه های گزاف است بپرسید. با استفاده از این گزینه کنترل بسته بندی و زمان بندی حرکت بین المللی خود را به دست گرفته علاوه بر آن هزاران دلار صرفه جویی می کنید.

ظروف متحرک Self Pack International به صورت خالی به منزل شما تحویل داده می شوند و آماده برای بسته بندی می باشند، در هنگام بسته بندی، شما ظرف خود را با مهر امنیتی قفل می کنید، سپس به سادگی با خادم لجستیک تماس می گیرید.

اگر مایلید بسته شما در یک مقصد در نقاط مختلف دنیا تحویل داده شود، تیم خادم لجستیک محل شما آماده است تا بسته بندی (یا آماده تهیه بسته بندی) کالاهای شما را بر عهده بگیرد، به شرطی که لیست کالا و یا پکینگ لیست و اینویس را تهیه کنند.

پس از اتمام بسته بندی، می توانید با قفل امنیتی ظرف حمل خود را قفل کنید.

سپس با خادم لجستیک تماس بگیرید، ما از اسناد صادراتی شما در استرالیا مراقبت خواهیم کرد و از محل قرارگیری و حمل کانتینر به مقصد نهایی مورد نظرتان را تحت کنترل خواهیم گرفت.

شرکت ما کانتینر ارسال بار و حمل و نقل بین المللی به راحتی در سیدنی، ملبورن، پرت، بریزبن، آدلاید، داروین، هوبارت و کانبرا در اختیار شما قر ار می دهد. کانتینرهای یخچالی و معمولی ما نیز در مراکز منطقه ای موجود است، خادم لجستیک کانتینرهای متحرک بین المللی خود را حتی به دورافتاده ترین مناطق استرالیا تحویل می دهد.

کانتینرهای بدون اجاره ما، یک جایگزین انعطاف پذیر و مقرون به صرفه برای جایگزین های ظروف گران قیمت بین المللی می باشد.

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید