جستجو

در کشور ما که یک کریدور انرژی محسوب می شود، روز به روز سرمایه گذاری ها در بخش انرژی افزایش می یابد. به موازات این افزایش، صنعت نیاز مبرم به لجستیک قوی دارد. شرکت ما در جهت رفع نیازهای لجستیکی و تدارکاتی، سولوشن های لجستیکی را در پروژه های متعدد بخش انرژی ارائه می دهد که اعم از تحویل میدانی و تخلیه می باشند. هلدینگ خادم لجستیک با تعیین مناسب ترین روش حمل و نقل و مسیر با توجه به موقعیت های بارگیری کالاها، نه تنها در تدارکات جاده ای پیشرو است بلکه در امور کرایه کامل کشتی، حمل و نقل کشتی، واگن های حمل و جایگزین حمل و نقل ترکیبی نیز می تواند در امور تدارکاتی و لجستیکی بین کشور ها خدمات رسانی نماید.

ما سعی می کنیم با ارائه پیشنهاد های جایگزین به مشتریان در مناسب ترین مسیر ها، هزینه حمل را به حداقل برسانیم.

هدف اصلی ما اطمینان از تحویل ایمن و سریع ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز همه بخش ها به محل تولید است. ماشین آلات به دلیل ماهیت گستردگی ابعاد خود، توسط وسایل نقلیه استاندارد قابل حمل نیستند. به همین دلیل، ما حمل و نقل ماشین آلات و تجهیزات را با ناوگان حمل خود انجام می دهیم، که بطور ویژه برای بخش ماشین سازی طراحی شده است.

علاوه بر این تضمین می شود که موثرترین مسیر حمل و نقل و روش حمل و نقل مناسب برای مشتریان در قالب گزینه های جایگزین ارائه گردد.

ایران از لحاظ تولید و نیز تنوع مواد معدنی در جهان رتبه دهم را دارا است. شرکت ما در زمینه حمل و نقل تجهیزات مورد نیاز برای اکتشاف، می تواند از پروژه های مختلف و دشواری نام ببرد که در طول آنها، فعالیت های فنی و بخش حمل و نقلی و تحویل آن با موفقیت عمل کرده است.

به طور خاص شرکت ما در مورد حمل و نقل تجهیزات وارداتی به کشور جهت امور اکتشاف نفت، از محل بارگیری تجهیزات به میدان آمده و در پی ارایه مسیرها و سولوشن های مختلف بر آمده است.

شرکتهایی که در بخش خودرو فعالیت می کنند، به طور فزاینده ای با شرایط رقابتی روبرو هستند. از این رو برای غلبه بر این مشکلات، تمرکز شرکت ما روی ایجاد مزیت در فضای رقابتی موجود خواهد بود.

به همین دلیل کارکنان هلدینگ خادم لجستیک با فرایندها و خدماتی که ارائه می دهند، در بهبود و نیز ساده سازی زنجیرهای عرضه گسترده مفید عمل کرده، از سوی دیگر جهت اطمینان از تحویل به موقع و دقیق کالاها به مشتریان راهکارهایی را برای کاهش هزینه ها و بهبود فرآیند ها ارائه می دهند.

خادم لجستیک در بخشهایی که حوزه فعالیتی آن از سرعت زیادی برخوردار است، سولوشن های زنجیره تامین سریع و اقتصادی به همراه آفرهای فعال ارائه می کند.

شرکت خادم لجستیک موفق شده است به عنوان سولوشن پارتنر بسیاری از شرکت های ساختمانی و پیمانکاری داخلی و خارجی در ایران و خارج از کشور خود را مطرح نماید.

در سایه مدل های حمل و نقلی اعم از مالتی مودال، اینتر مودال، یونی مودال و ترکیبی که در هر مرحله از پروژه های ساختمانی مزایای مختلفی را ارئه می دهند، شرکت خادم لجستیک توانسته است مناسب ترین مدل های حمل و نقل را برای نیاز های مشتریان خود تحقق بخشد.

مهم نیست که در کجای دنیا باشید، هلدینگ خادم لجستیک این امکان را دارد که در مواقع لزوم همراهی تیم خود را از زمان شروع پروژه تا مرحله پایانی پروسه حمل و نقل از شما دریغ نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *