جستجو

هلدینگ خادم لجستیک با تداوم حضور طولانی مدت خود در زمینه لجستیک در امر حمل و نقل سنگین و پروژه ای تخصص پیدا کرده و اکثریت قریب به اتفاق ناوگان حمل و نقلی آن در این حوزه به سرویس دهی می پردازد. این سرویس ها خدمات حمل و نقل پروژه ای را به مناطقی ارائه می کنند که به دلیل موقعیت دشوار جغرافیایی شان نیاز به مهندسی دارند.

بسته به نوع پروژه ی حمل و نقل، مهندسی بار، خدمات مسیر یابی حمل، خدمات تخلیه و بارگیری و لشینگ کالا ارایه می گردد.

خادم لجستیک در سایه تیم متخصص خود می تواند محمولات های صنعتی را با مناسب ترین مدل حمل و نقلی از طریق جاده، دریا، راه آهن و مسیرهای هوایی حمل کند.

خدمات ما مربوط به حمل و نقل پروژه ای، خدمات مهندسی کالا، خدمات بررسی مسیر، خدمات تخلیه و بارگیری ( بالابر سنگین ) و خدمات تثبیت بار ( لشینگ ) می باشد.

مهندسین بار ویژگی های بارهای صنعتی مورد نیاز برای حمل و نقل را بررسی کرده و وسایل نقلیه ( ناوگان ) حمل بار را با ایمن ترین روش مشخص می کنند. فشار اعمال شده توسط هر محور بر سطح محاسبه شده و بر این اساس وسایل نقلیه ای که بتوانند محمولات را با ایمن ترین روش حمل کننده تعیین می گردد.

مهندسان جاده مسیر صحیح حمل بار را تعیین می کنند. برای اینکه بار در مسیر صحیحی حمل شود، باید ابعاد و وزن آن، جهت عبور از پل ها و گذرگاه های تونلی محاسبه گردد و نیز لازم است که برای تعیین مسیر حمل و نقل، ظرفیت تلرانس پل ها برای وزن کل بار حمل شده محاسبه گردد و وسیله نقلیه مناسب بار معین گردد.

مهندسین شبکه در هلدینگ خادم لجستیک نقشه های فنی بارها را بررسی کرده و جرثقیل مناسبی را معین می کنند تا توسط آن بتوان با خیال راحت بارها را جا به جا کرد. همچنین با بررسی شرایط آب و هوایی، بستر راحتی را برای انتقال جرثقیل فراهم کرده یا در صورت لزوم با بررسی شرایط میدانی که جرثقیل در آن کار خواهد کرد، سعی در ارائه بهبود خدمات دارند.

مهم ترین عامل در حمل و نقل داخلی و بین المللی، تحویل به موقع و ایمن کالاها و تجهیزات است. سیستم لشینگ ( چفت و بست ) از مهم ترین عناصر ایمنی حمل و نقل است. خدمات لشینگ شامل تعیین و اجرای تجهیزات باربری و حمل و نقل مطابق با استاندارد های بین المللی به همراه تعیین داده های عوامل بیرونی تحت هر شرایطی است.

تیم هایی با مهارت لازم در شبکه جهانی خادم لجستیک مشغول به کار هستند. این شرکت به لطف واحد های سرویس لشینگ خود به تولید سولوشن های حرفه ای اقدام می کند.

  • تثبیت بارها بر روی وسایل نقلیه مانند کامیون، کشتی، هواپیما و واگن با دقیق ترین روش ها
  • اطمینان از قرار گیری و تثبیت بار پروژه در خدمات حمل و نقل قبل از بارگیری و تخلیه
  • بارگیری و تخلیه وسایل نقلیه با توجه به شرایط جاده و اهمیت و حساسیت محموله حمل شده و تخلیه و بارگیری کانتینرها از کشتی
  • با استفاده از استاندارد های مخصوص لشینگ ( گوه، تسمه، زین، زنجیر، تسمه بندی و …)سیستم های اتصال و رها سازی،
  • انتقال و تخلیه وسایل کانتینرها توسط پرسنل متخصص طبق قوانین لشینگ در برایر ضربه و تکان مقاوم می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *