جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

حمل بار به چک و اسلواکی، مجارستان

حمل و نقل بین المللی به مجارستان، چک و اسلواکی | حمل بار به چک و اسلواکی، مجارستان | ارسال بار از مجارستان، چک و اسلواکی

هلدینگ خادم لجستیک با بیش از ۳۰ سال سابقه در صنعت حمل و نقل بین المللی، آماده ارائه انواع خدمات حمل و نقل، بازرگانی، واردات و صادرات، انبارداری و غیره برای حمل بار به چک و اسلواکی و مجارستان می‌باشد.

شهرهای مهم مجارستان

هلدینگ خادم لجستیک امکان حمل بار، اثاثیه منزل، فریت بار و خرده بار به صورت زمینی، جاده‌ای، هوایی و ترکیبی به شهرهای مهم مجارستان از جمله بوداپست، دِبِرسِن، میشکولتس، سِگِد، پِچ، پاستو، بوداکالاس، نادگلو و اولو را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

حمل بار به مجارستان

کشور مجارستان در قاره اروپا قرار دارد و صادرات و واردات این کشور با ایران از رونق بالایی برخوردار است. حمل هوایی یکی از روش‌های حمل بار به مجارستان است. هلدینگ خادم لجستیک مفتخر است که امکان حمل هوایی بار به مجارستان را با ایرلاین های مختلف ومطمئن را داراست و روش حمل هوایی از امنیت و سرعت بالایی نیز برخوردار است.

در ارسال بار به سایر کشورها عوامل مختلفی مانند وزن بار، فاصله بین مبدا و مقصد، بسته بندی، روش حمل بار و … در قیمت حمل بار متفاوت است. برای اطلاع از استعلام قیمت و مشاوره بیشتر جهت بسته بندی و انتخاب بهترین روش حمل و نقل با کارشناسان ما در هلدینگ خادم لجستیک در تماس باشید.

جمهوری چک که در قاره اروپا قرار دارد ۷۷۲۴۷ کیلومتر مربع زمین و ۱۶۲۰ کیلومتر مربع آب را در بر می‌گیرد. از شهر‌های مهم جمهوری چک می‌توان به پراگ، برنو و اوستراوا اشاره کرد. این کشور دارای انواع مختلف منابع طبیعی مانند زمین‌های زراعی، خاک رس، جنگل‌ها، زغال سنگ و غیره است. جمهوری چک مرزهای زمینی مشترک را با ۴ کشور لهستان، اسلواکی، آلمان و اتریش دارد.

حمل بار به چک

یکی از دغدغه‌های مسافرانی که قصد مسافرت به چک دارند، آسیب بار و کالا است. شرکت بین المللی خادم لجستیک فریت بار و حمل بار هوایی با ارائه خدمات اصولی و بسته بندی استاندارد لوازم شخصی، اسباب و اثاثیه لوازم منزل و … با مشاوره افراد متخصص و باتجربه در این زمینه برای مشتریان خود ارائه می‌دهند.

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک، آماده ارائه انواع خدمات حمل و نقل، بازرگانی، واردات و صادرات، انبارداری و غیره برای تمامی شهرهای اسلواکی می‌باشد.

امکان ارسال بار زمینی، جاده ای، هوایی و ترکیبی به شهرهای مهم اسلواکی مانند براتیسلاو، کوشیتسه، پرشف، ژیلینا، نیترا، ترناوا، مارتین، ترنچین وپوپراد

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید