جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

حمل بار به عمان

عمان در همسایگی ایران و کشوری در خاورمیانه است که با امارات متحده عربی، عربستان سعودی و یمن هم مرز است. پایتخت آن مسقط بوده و روابط تجاری بین ایران و عمان با گذشت زمان هر روز در حال افزایش است.

تجارت بین ایران و عمان به صورت دریایی و هوایی انجام می شود. همچنین حجم تجارت در سطح قابل توجهی می‌باشد.

حمل و نقل هوایی

حمل هوایی به فرودگاه مسقط از شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، مشهد، شیراز و اصفهان با ایرلاین‌های عمان ایر و سلام ایر انجام می‌شود. که با توجه به نوع و وزن کالا هزینه‌های حمل متفاوت می‌باشد. حمل هوایی به دو صورت فریت بار مسافری که شامل: خدمات بار لوازم شخصی، اثاثیه منزل و کالای مسافری می‌باشد. به صورت کارگو که شامل نمونه‌های تجاری، بارهایی با وزن بالا، پروژه ای، نمونه‌های آزمایشگاهی و هدایایی پستی و … می باشد. همچنین برای بارهایی با وزن بالا که نیاز به ترانزیت کم دارد از سرویس چارتر هواپیمایی استفاده می‌شود.

حمل و نقل دریایی

برای حمل دریایی از بندر های مهم این کشور می‌توان به صحار و صویق اشاره کرد که بارهای صادراتی و وارداتی می‌توانند با استفاده کانتینرهای ۲۰ فوت و ۴۰ فوت و یخچالی، اوپن تاپ و همچنین به وسیله لنج به این کشور ارسال شوند. از عمده محمولات وارداتی به این کشور می‌توان به انواع میوه و تره بار، مواد غذایی، فلزات شامل مس خام، قیر، آسفالت، میلگرد، سیمان و کلینکر اشاره نمود. همچنین علاوه بر موارد فوق این کشور بازار آماده‌ای برای ارسال خدمات فنی و مهندسی و ماشین آلات نیز دارد. حمل دریایی به عمان از اهمیت بالایی برخوردار است و برای کالاهایی با حجم و وزن بالا با کشتی‌های کوچک فله بر، لنج و یا حمل کانتنیری امکان پذیر می‌باشد.

حمل دریایی و ترکیبی

حمل از هر نقطه مبدا جاده ای و یا ریلی به یکی از بنادر جنوبی که بندر عباس برای محمولات کانتنیری و بندر لنگه برای محمولات فله پیشنهاد می‌گردد و پس از عملیات بندری و گمرکی حمل کانتنیری با کانتنیرهای ۲۰ فوت، ۴۰ فوت، ۴۰ فوت های کیوب، HD هوی دیوتی، اوپن تاپ، کانتنیر های خشک و یخچالی ۲۰ فوت و ۴۰ فوت کلیه خدمات مورد نیاز شما را ارائه می‌نماید.

هلدینگ خادم لحستیک خدمات هوایی را با شرکت تحت پوشش هوایی خود یعنی شرکت خدمات بار هوایی ایرمان و خدمات جاده ای را با شرکت بارمان ترابر و خدمات دریایی را با شرکت کشتیرانی گلدن گیت به انجام می رساند.

شما می‌توانید برای کلیه فعالیت‌های وارداتی و صادراتی خود به عمان، ستاره در حال فروغ کشورهای عربی از بین تمامی شرکت‌های حمل و نقلی؛ هلدینگ خادم لجستیک را انتخاب کنید که همواره یکی از مراکز پیشرو در حمل و نقل بین المللی بوده است. شرکت‌های تحت پوشش هلدینگ خادم لجستیک در محدوده خدمات حمل و نقلی به عمان، کلیه امور لجستیکی کالاهای وارداتی و صادراتی شما را، به ویژه از طریق حمل و نقل دریایی، هوایی و ترکیبی با دقت تمام انجام می دهند و نیازی به نگرانی در مورد تاخیر در تحویل بار نیست. هلدینگ ما توانسته است نام خود را در میان معتبرترین برندهای موفق در بخش لجستیک ثبت کند و دارای تجربه کافی در مسیر حمل و نقلی از ایران به عمان و بالعکس می‌باشد. در محدوده خدمات حمل و نقل جزئی به این کشور برای حمل کالاهای وارداتی و صادراتی؛ شما می‌توانید از سرویس‌های حمل و نقل انبار به انبار، بندر به بندر و درب بندر به بندر با مناسب ترین قیمت در بازار بهره مند شوید. بنادر اصلی آن در قاره آسیا؛ بندر مینا الفحل، بندر مینا رایسوت، بندر سویق و بندر مسقط می‌باشند.

با وجود تجربه چند ساله ما در زمینه حمل و نقل دریایی و شبکه گسترده توزیع هلدینگ خادم لجستیک از کشورهای خارج از ایران گرفته تا آفریقا، از خاور دور تا اروپا، آمریکا و استرالیا ما یک سرویس مشارکتی و یک راه حل حرفه ای را در بخش بین المللی به شما ارائه می نماییم و همچنین پاسخگوی نیازهای شما در اعلام قیمت ها و خدمات حمل و نقل هستیم. تیم باتجربه ما تضمین می‌کند که نرخ حمل در طول حمل و نقل ثابت باشد و کالای شما بیمه باربری می‌گردد، خادم لجستیک کنترل امور را در تمام مراحل حمل و نقل در دست دارد و اطمینان می‌دهد که محموله شما بدون هیچ گونه آسیبی به آدرس نهایی منتقل می‌شود. در خدمات حمل و نقلی ما، عملیات لجستیکی همیشه با در نظر گرفتن نیازهای مشتری برنامه ریزی می‌شود. تیم متخصصان ما که در زمینه کاری خود تخصص کامل دارند با برنامه ریزی فرآیند حمل و نقل ویژه برای کالای شما، این اطمینان را به مشتری می‌دهند که شما فقط برای خدمات مورد نیاز خود هزینه می‌پردازید، بنابراین هزینه بالایی را برای نیازهای حمل و نقل بین المللی خود پرداخت نمی‌کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل بین المللی از ایران به عمان و بالعکس با شماره های شرکت تماس بگیرید.

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید