جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

چین

خاور دور، چین

هلدینگ خادم لجستیک قادر به ارائه خدمات دریایی و هوایی به تمامی بنادر و شهر های چین می باشد.

این کشور با جمعیتی بیش از 1.4 میلیارد نفر پرجمعیت ترین کشور جهان است، ، و از طریق زمینی با چهارده کشور هم مرز است. چین با حدود ۹٫۶ میلیون کیلومتر مربع چهارمین کشور وسیع دنیا و دومین کشور بزرگ دنیا از نظر وسعت خاکی (بدون احتساب آب‌های داخلی) است.

این کشور که در شرق قاره آسیا واقع شده دارای ۲۲ استان، ۵ منطقه خودمختار، ۴ شهر با مدیریت مستقیم (پکن، تیانجین، شانگهای و چونگ‌کینگ) و ۲ منطقه اداری ویژه بسیار خودمختار ِ هنگ کنگ و ماکائو. چین با بیش از 14 کشور همسایه همکاری دارد. برخی از این کشورها عبارتند از: روسیه، هند، پاکستان، مغولستان، افغانستان، کره شمالی، کره جنوبی، ویتنام، نپال و بنگلادش.

این کشور یکی از بزرگترین کشورهای صادرکننده جهان است. محصولات صادراتی اصلی چین شامل کالاهای الکترونیکی، ماشین‌آلات، پوشاک، محصولات نساجی، کالاهای پلاستیکی، و محصولات‌های فلزی می‌شود. از جمله محصولات وارداتی چین می‌توان به نفت خام، گاز طبیعی، مواد خام صنعتی، و محصولات کشاورزی اشاره کرد.

چین برخی از بنادر کانتینری دریایی مهمی دارد که نقش مهمی در حمل و نقل بین‌المللی دارند. بنادری مانند شانگهای، نینگبو، شنزن، گوانگژو و هونگ کونگ از جمله بنادر مهم دریایی چین به شمار می‌آیند.

پایتخت کشور چین پکن است. پکن در شمال شرقی چین واقع شده است و به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای این کشور، در مسیر جاده ابریشم و کشورهای آسیای مرکزی قرار دارد.

این شهر  با مساحت حدود 16,410 کیلومتر مربع یکی از شهرهای بزرگ این کشور است. شهر پکن با جمعیت حدود 21 میلیون نفر پرجمعیت ترین شهر جهان پس از شانگهای به شمار می رود.

هلدینگ خادم لجستیک قادر است از بنادر ایران مانند بندرعباس به بنادر چین مانند شانگهای خدمات ارائه دهد.شانگهای یکی از شهر های بزرگ چین به مساحت 6340 کیلومتر مربع و جمعیت بالغ بر 27  میلیون نفر است. شانگهای در جنوب شرقی چین واقع شده است و به عنوان یکی از شهرهای ساحلی، با کشورهای همسایه‌ای مانند چین جنوبی، ژجیانگ، چجیانگسو و چجی ارتباط بسیار نزدیک دارد.شانگهای به عنوان یکی از بزرگترین بنادر کانتینری دریایی جهان شناخته می‌شود. بنادری مانند بندر شانگهای (Shanghai Port) و ونگو (Wusong) از جمله بنادر مهم کانتینری دریایی شانگهای هستند که نقش مهمی در حمل و نقل بین‌المللی دارند.

از دیگر بنادر چین که هلدینگ خادم لجستیک به آن سرویس دارد، بندر نینگبو می باشد.

نینگبو (به انگلیسی: Ningbo) یکی از شهرهای مهم در استان ژجیانگ چین، واقع در ساحل شرقی کشور است. این شهر یکی از بنادر اصلی چین به شمار می‌آید و نقش مهمی در حمل و نقل و تجارت بین‌المللی دارد. مساحت شهر نینگبو حدود 9,816 کیلومتر مربع است و جمعیت آن حدود 7 میلیون نفر بوده است.این شهربا شهر هایی مانند شانگهای، هانگژو، و چجیانگسو همسایه است.

نینگبو به عنوان یکی از بزرگترین بنادر کانتینری دریایی چین شناخته می‌شود. بنادری مانند Ningbo-Zhoushan Port (پورت نینگبو-ژوشن) از جمله بنادر مهم کانتینری دریایی نینگبو هستند که تجارت بین‌المللی را تسهیل می‌کنند.

هلدینگ خادم لجستیک به بندر شنزن چین به صورت کانتینری سرویس دارد.

شنزن (به انگلیسی: Shenzhen) یکی از شهرهای بزرگ و پیشرفته در جنوب چین واقع شده است. این شهر در استان گوانگدونگ و در نزدیکی هنگ کونگ قرار دارد. شنزن سومین شهر بزرگ چین به مساحت حدود 2,020 کیلومتر مربع وجمعیت شنزن حدود 13 میلیون نفر بوده است.

شنزن در جنوب چین و نزدیکی هنگ کونگ واقع شده و با کشور های  هنگ کونگ و ماکائوهمسایه است.شنزن به عنوان یکی از بزرگترین بنادر کانتینری دریایی چین شناخته می‌شود. بنادری مانند بندر شنزن (Shenzhen Port) و یانتیانگ (Yantian) از جمله بنادر مهم کانتینری دریایی شنزن هستند که تجارت بین‌المللی را تسهیل می‌کنند.

 

از دیگر بنادری که هلدینگ خادم لجستیک می تواند به شما مشتریان عزیز سرویس دهد، بندر گوانگژو می باشد.

گوانگژو (به انگلیسی: Guangzhou) یکی از بزرگترین شهرها و مراکز اقتصادی و صنعتی در جنوب چین است. این شهر مرکز استان گوانگدونگ و با وسعتی بیش از 7,000 کیلومتر مربع و جمعیتی بیش از 14 میلیون نفر، یکی از شهرهای پرجمعیت چین محسوب می‌شود

گوانگجو در جنوب چین واقع شده است وکشورهای همسایه گوانگجو عبارتند از: هنگ کونگ و ماکائو.

بنادری مانند بندر گوانگجو (Guangzhou Port) و نانشا (Nansha) از جمله بنادر مهم کانتینری دریایی گوانگجو هستند که تجارت بین‌المللی را تسهیل می‌کنند.

 

هنگ کنگ (به انگلیسی: Hong Kong) یک منطقه اداری خاص و خودمختار در جنوب چین است که از یک سو به دریای چین جنوبی و از سوی دیگر به پایتخت چین، پکن، مجاورت دارد.

مساحت هنگ کنگ حدود 1,108 کیلومتر مربع است و جمعیت آن حدود 7.5 میلیون نفر بوده است.

هنگ کنگ در جنوب چین و مجاورت دارای پکن، شانگهای، گوانگجو و شنزن واقع شده است.

این شهر به عنوان یکی از بزرگترین بنادر کانتینری دریایی جهان شناخته می‌شود. بنادری مانند پورت هنگ کنگ (Port of Hong Kong) و چئونگ پیک (Chung Pei) از جمله بنادر مهم کانتینری دریایی هنگ کنگ هستند که تجارت بین‌المللی را تسهیل می‌کنند.

هلدینگ خادم لجستیک حمل و نقل هوایی از فرودگاه های ایران به فرودگاه بین المللی چین مانند پکن، شانگهای، گوانگژو و غیره دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 09127383349  در ارتباط باشید.

 

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید