جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

حمل بار به چین

مهمترین بنادر جهان به ویژه در خاور دور، آمریکا و اروپا مانند شانگهای، شنژن، هنگ کنگ، ییوو، سئول، نیویورک، لس آنجلس، سانفرانسیسکو، میامی، هوستون، شیکاگو، بارسلونا، نورنبرگ، کاونتری، تورنتو، سائو پائولو می باشند.

شرکت بارمان ترابر با انبارهای تجمیع و توزیع خود که در شهرهای تجاری و بازرگانی و کارمندان باتجربه محلی و داخلی خود راه اندازی کرده ایم، در طیف گسترده ای از خدمات راه حل های هزینه گرا به مشتریان خود ارائه می دهیم. ما با انجام تجزیه و تحلیل های لازم با توجه به نیاز زمانی حمل و نقل برای مشتریان خود، خدمات متنوع را با مسیرهای جایگزین و گزینه های مختلف ارائه می دهیم.

کشتیرانی و حمل و نقل دریایی با قابلیت NVOCC در بارمان ترابر

که در ۵ قاره از جمله آسیای جنوب شرقی و خاور دور خدمات منحصر به فردی ارائه می نماید.
کشتیرانی به چین، از طریق بنادر ایران و ازسمت ترکیه به سراسر جهان برای تولیدکنندگان و زیرساخت هایی كه در بندر مقصد با تحویل در محل به طور محدود داریم، خدمات ارسال بار و حمل و نقل و ارزش افزوده را در قالب های مختلف از کارخانه به فروشگاه، از عرضه تا خط تولید ارائه می دهیم.
با انتقال کالا از انبارهای شما به انبارهایمان در سراسر جهان، هزینه انبارداری ما کاهش پیدا می کند. ما با انجام حمل محموله های مبتنی بر سفارش، زمان تحویل را کوتاه می کنیم.
به لطف ترمینال های لجستیکی متعلق به بارمان ترابر در بسیاری از نقاط جهان نزدیک به بنادر، با ایجاد انبار و تحویل در صورت تقاضا به فرستنده ها و خریداران با قیمت مناسب ذخیره سازی، هزینه موجودی مشتریان را به صفر می رسانیم.
ما در بارمان ترابر، در مناطقی که تناژ سنگین ممنوع است. به لطف انبارهای خود که در مسیر حمل و بنادر مسیر قرار دارند، با خروج کانتینر از کشور مبدا با حداکثر وزن محموله، هزینه حمل و نقل واحد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهیم.
علاوه بر این، ما با ایجاد سولوشن های حمل و نقلی و ارسال چند حالته متصل به انبارهای خود و شرکاء در هر کشور، مزایای جایگزین و هزینه ای را به شرکای تجاری خود ارائه می دهیم.
تقریباً حمل ۷۰ ٪ از محموله های تجارت جهانی توسط حمل دریایی انجام می شود. به عنوان شرکت لجستیکی بارمان ترابر، میزان حمل و نقل دریایی ما به ۶۰ درصد رسیده است. ما با کالاهایی که در مراکز تدارکاتی خود تولید می کنیم، مزایای مهمی در قیمت و زمان به مشتریان خود ارائه می دهیم.

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید