جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

موقعیت جغرافیایی قاره آفریقا

ارسال بار و صادرات کالا به قاره پهناور آفریقا از طریق هوایی و دریایی انجام می‌گیرد.

افریقا دومین قاره پهناور جهان (پس از آسیا، و دومین؛ در متد قاره آمریکای شمالی/ قاره آمریکای جنوبی، پس از آسیا)، است که با مساحتی حدود ۳۰٬۲۲۱٬۵۳۲ کیلومتر مربع ۲۰٫۳٪ از مجموع خشکی‌های زمین را در بر می‌گیرد. عرض این قاره حدود ۸۰۰۰ کیلومتر از شمال به جنوب و طول آن در حدود ۷۴۰۰ کیلومتر از شرق به غرب است. آفریقا با بیش از ۱٬۳۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ نفر جمعیت، دارای ۶۱ کشور بوده که حدود یک هفتم از جمعیت کنونی جهان را در خود جای داده‌ است.

این قاره از شمال به دریای مدیترانه، از شمال شرق به کانال سوئز و دریای سرخ، از شرق به خلیج عدن، از جنوب شرق به اقیانوس هند، و از غرب به اقیانوس اطلس محدود می‌شود.

آفریقا ریشه های نژاد بشر است. دومین بزرگترین قاره جهان در هر دو منطقه و جمعیت، بازدید کننده را یک ترکیب منحصر به فرد از شگفتی های طبیعی، سایت های تاریخی باستان، بقایای متعدد و اغلب پرتوی از چندین برج بزرگ جهان، فرهنگ های پر جنب و جوش، روستاهای دور افتاده و شهرهای مدرن ارائه می دهد. آفریقا دارای سواحل در اقیانوس هند به جنوب شرقی، اقیانوس اطلس به غرب، دریای سرخ به شمال شرقی، خلیج عدن کمی بیشتر در جنوب و دریای مدیترانه در شمال است. این قاره بزرگ بیش از ۸۰۰۰ کیلومتر (۵۰۰۰ مایل) در شمال و جنوب و ۷،۵۰۰ کیلومتر (۴،۸۰۰ مایل) شرق-غرب با برخی از جزایر حتی بیشتر است و شامل بسیاری از مردم، مذاهب و فرهنگ های بسیار متفاوت است. آفریقا دارای بیش از پنجاه کشور مستقل – بیشتر از هر قاره است.

ایرمان در ارسال بار هوایی و حمل و نقل هوایی به افریقا و دیگر کشور های جهان تخصص دارد. از آنجا که ما حمل و نقل کالا را با استفاده از تجهیزات خود انجام می دهیم می توانیم حمل و نقل سریع و تحویل، همراه با خدمات خوب و شخصی را برای شما ارائه دهیم. ما به طور مداوم شما را در مورد حمل و نقل بار مطلع خواهیم کرد. این که آیا می خواهید چیزی از شهرهای بزرگ مانند مصر وارد کنید، یا می خواهید چیزی را به یک شهر کوچک در حومه افریقا ارسال کنید یا برعکس، خدمات بار هوایی ایرمان آن را به صورت حرفه ی و تضمین شده برای شما انجام خواهد داد.

لطفا توجه داشته باشید که برخی از انواع کالا برای حمل و نقل بین المللی اکسپرس به افریقا ممنوع است:

به تازگی، پروازهای به داخل و از آفریقا به دلایل مختلف افزایش یافته است، از قبیل تعداد رو به رشد آفریقایی که در خارج از کشور زندگی می کنند، و فرصت های کسب و کار وسوسه انگیز و فرصت های گردشگری که این قاره باید ارائه دهد. در نتیجه برخی فرودگاه های آفریقایی تعداد زیادی از پروازهای را مشاهده کرده اند و به همین دلیل یکی از شلوغ ترین فرودگاه های بین المللی در زمینه حرکات هواپیمایی و مسافرین بوده است.

فرودگاه بین المللی الیور تمبو ۲۳ کیلومتری شمال شرق مرکز شهر ژوهانسبورگ، پرجمعیت ترین و بزرگترین فرودگاه در آفریقای جنوبی و قاره است. در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۰۷، تحت نام فرودگاه بین المللی ام.آر.امبو، یکی از رئيس جمهور سابق کنگره ملی آفریقا، الیور تامبو نامگذاری شد. در سال ۲۰۱۶، این فرودگاه در مجموع بیش از ۲۰ میلیون مسافر را اداره می کند و انتظار می رود در سال های آینده بین ۲۴ تا ۲۸ میلیون مسافر برسد.

خدمات حمل دریایی و هوایی به افریقا توسط شرکت خدمات حمل بار هوایی و گروه خادم لجستیک 

کنیا، اوگاندا، تانزانیا، مصر، الجزایر، لیبی، سودان، جیبوتی، منین، نیجر، نیجریه، بورکینافاسو، توگو، ساحل عاج، سنگان، لیبریا، رواندا، بروندی.

کامپان، دارالسلام، زنگبار، نایروبی، مومباسا، دوربان، ژوهانسبورگ، آبیجان، کوتونو، داکار، اسکندریه، دامیا، الجزایر، مافروویا، جیبوتی، اونه، طرابلس و…

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید