جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

حمل و نقل به آفریقا​

خادم لجستیک واردات کالا را با بیش از ۱۰۰ پرواز منظم و چارتر به فرودگاه های اروپا، خاورمیانه و آفریقا ارائه می دهد، گزینه ها و امکانات زیادی را به مشتریان ارائه می دهد تا کالاهای خود را از طریق هواپیمایی های مختلف با انعطاف پذیری زیاد در زمان پرواز حمل کنند. خطوط هوایی خارجی علاوه بر انعقاد توافق نامه های دو جانبه با شرکت های هواپیمایی بین المللی برای ارتباط با قاره های آسیا و آمریکا، به ویژه به مونترال، نیویورک و توکیو، کرایه های رقابتی پروازهای خود را نیز ارائه می دهد.

شرکت خادم لجستیک از فرودگاه های مهم استانبول، دوحه، دبی، فرانکفورت به عنوان پایانه های اتصال استفاده می کند که توزیع کالاهای مشتریان ما را به مقاصدی که تحت پوشش شبکه هواپیمایی (امارات، لوفت هانزا، قطر و ترکیش) کلیه شهرهای اروپا، آمریکای شمالی و آسیا آفریقا و استرالیا را امکان پذیر می کند.

آژانس های ما با توجه به سیستم پنجره یکپارچه در کلیه فرودگاه های ایران افتتاح شده، که توان بالایی را برای عملیات گمرکی هنگام صادرات یا عرضه فراهم می کند.

آژانس های ما با توجه به سیستم پنجره یکپارچه در کلیه فرودگاه های ایران افتتاح شده، که توان بالایی را برای عملیات گمرکی هنگام صادرات یا عرضه فراهم می کند.

خدمات ارسال بار خادم لجستیک برای ارائه کمک های لازم به مشتریان صادر کننده ایرانی پذیرش کالا از ۵ صبح تا ۱۲ شب باز است.

خدمات حمل و نقل و ارسال بار هوایی توسط شرکت های هواپیمایی ایرمان، گواهینامه کیفیت بین المللی (ISO 9001)، نسخه ۲۰۰۰ را دریافت کرده اند.

مشتریان ما می توانند هنگام صادرات از حمل و نقل سریع استفاده کنند، زیرا کالاها حداکثر دو ساعت قبل از پرواز پذیرفته می شوند و این امر در مورد فرآیند عرضه نیز صدق می کند.

خدمات حمل و نقل مانند پذیرش کالا، رزرو، ذخیره سازی و قیمت گذاری از طریق پیشرفته ترین نرم افزار تخصصی حمل و نقل هوایی انجام می شود.

خادم لجستیک خدمات حمل و ارسال بار محموله های دریایی را به عنوان بخشی از برنامه جامع حمل بار در سراسر جهان ارائه می دهد که از طریق این خدمات می تواند آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، منطقه آسیا و اقیانوسیه، اروپا، آفریقا و خاورمیانه را به هم پیوند دهد.

با استفاده از گزینه های حمل و نقل منطقه ای و برای سفرهای منظم دوبار در هفته و روابط ما با بیش از ۱۲ شرکت کشتیرانی، ما حداکثر انعطاف پذیری حمل و نقل را با حفظ محدوده هزینه محدوده حمل سریع داریم. سرویس ردیابی آنلاین همچنین نظارت دائمی بر تمام محموله های شما را فراهم می کند.

خادم لجستیک می تواند برای مدیریت بار شما متناسب با نیاز شما بهترین روش حمل کانتینری را به شما پیشنهاد دهد.

سیستم بارگذاری کانتینر کامل (FCL).
سیستم LCL – LCL Economy ، International DirectDistribution و LCL Direct برای یک سرویس سریع.
محموله های فله خشک یا مایع.
قرارداد کامل یا جزئی اجاره کشتی، برای حمل بار سنگین به بنادر کوچک.
برنامه هایی برای کالاهای غیرنفتی و استاندارد برای واردکنندگان و صادرکنندگانی که از چندین تامین کننده خرید می کنند.
ارسال بار دریایی و خدمات با ارزش افزوده انعطاف پذیری خاصی را برای تأمین نیازهای تجاری شما در سراسر جهان فراهم می کنند.

خادم لجستیک برای نظارت بر محموله ها
به روزرسانی های موقعیت کانتینرها.
بیمه بار برای کلوزهای A,B, C.
انتقال بارهای کانتینری به کامیون ها با چندین وسیله حمل و نقل.
خدمات جامع کارگزاری گمرکی.
سناریوهای انعطاف پذیر و چندگانه برای حمل و نقل و توزیع و ارسال بار از طریق بندر.

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید