جستجو

شرکت حمل و نقل بین المللی خادم لجستیک

حمل بار به آفریقا

قاره آفریقا با جمعیت بالغ بر 1.3 میلیارد نفر، متنوعیت فرهنگی و اقلیمی بالا و منابع طبیعی غنی، اقتصادی پویا دارد. اقتصاد آفریقا شامل بخش‌های متنوعی مانند کشاورزی، معدن، صنعت، خدمات و گردشگری است. کشاورزی در بسیاری از کشورهای آفریقایی نقش مهمی در تامین غذا و درآمد مردم دارد. صنایع استخراجی و معدنی نیز شامل استخراج منابع مانند نفت، طلا، الماس و مواد معدنی دیگر است. افریقا، قاره‌ای بزرگ و چندان توسعه یافته نیست. حمل و نقل به آفریقا عموما از طریق دریایی و هوایی انجام میشود و روش های ریلی و جاده ای جهت حمل و نقل عمومیت ندارد. در زیر به برخی از روش‌های حمل و نقل بین‌المللی جهت صادرات یا وادرات به این قاره اشاره می‌کنیم:

حمل و نقل هوایی: بسیاری از کشورهای افریقایی دارای فرودگاه‌های بین‌المللی هستند و به عنوان گره‌های حمل و نقل هوایی عمل می‌کنند. شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی نیز به طور منظم پروازهایی به/از افریقا انجام می‌دهند. در این روش ارسال بار هوایی از مبدا ایران به کشور ترکیه و یا امارات انجام شده و سپس از طریق ترکیه و دوبی به فرودگاه های بین المللی این قاره ارسال می شوند. شرکت خادم لجستیک دارای دفاتر رسمی در امارات، ترکیه، کانادا، قزاقستان، هندوستان و انگلستان بوده و میتواند تمام محموله های هوایی، خرده بار، سمپل های تجاری و… را به تمام نقاط دنیا به صورت آنلاین و آفلاین به صورت هوایی حمل و نقل نماید.

حمل و نقل دریایی: افریقا دارای بنادر تجاری مهمی است که نقش بسیار مهمی در حمل و نقل بین‌المللی دارند. برخی از بنادر تجاری معروف در افریقا عبارتند از:

بندر دوربان و کیپ تاون در افریقای جنوبی : دو مورد از بنادر مهم افریقای جنوبی با گردش بالای کانتینری نسبت به سایر بنادر این قاره می باشد.

بندر دارالسلام، تانزانیا: این بندر در شمال تانزانیا واقع شده است و یکی از پر محموله ترین بنادر آفریقا است.

بندر ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی: این بندر در جنوب آفریقا واقع شده است و یکی از بزرگترین بنادر قاره آفریقا است. بندر جوهانسبورگ از طریق رودخانه و اقیانوس هند به شبکه حمل و نقل بین‌المللی متصل است و از اهمیت استراتژیک برای تجارت جنوب آفریقا برخوردار است.

بندر لاگوس در کشور نیجریه  : از دیگر بنادر مهم در شرق افریقا که برای تجارت بین قاره‌های اروپا، آمریکا و آفریقا از دیرباز اهمیت زیادی داشته است.

بندر مومباسا، کنیا : یکی از بنادر تجاری مهم در شرق آفریقا محسوب می‌شود. این بندر در حال حاضر یکی از پرمحموله ترین بنادر در منطقه شرق آفریقا است و برای حمل و نقل بین‌المللی بار اهمیت زیادی دارد. از جمله بنادر مهم دیگر قاره آفریقا میتوان به الکساندریا، سخنا پورت، رادس، آگادیر، کازابلانکا، آبیدجان، الیزابت پورت، ماپوتو، بربرا و …. اشاره کرد. هلدینگ خادم لجستیک با در اختیار داشتن بیش از 3000 دستگاه کانتینر، دفاتر رسمی در ترکیه، امارات، هندوستان و آفریقای جنوبی توانسته نقش پر رنگی در حمل و نقل دریایی و هوایی به /از قاره آفریقا داشته باشد. در زیر نمونه هایی عملی از پروژه های موفق هلدینگ خادم لجستیک که قبلا حمل شده است اشاره گردیده:

  • حمل و نقل صدها کانتینر بیست فوتی سرامیک و سنگ از بندر موندرا هند به لواندا آفریقا
  • حمل و نقل بالغ بر 360 دستگاه کانتینر بیست فوت محموله قیر از بندر عباس به مومباسا کنیا
  • حمل و نقل تجهیزات از روسیه به بندر سودان
  • حمل و نقل مواد غذایی از ایران به آفریقای جنوبی
  • حمل و نقل دام زنده از سومالی به بندر چابهار
  • حمل و نقل کاشی و مصالح ساختمانی از اصفهان به آفریقای جنوبی
  • حمل و نقل پای مرغ به ساحل عاج
  • حمل ونقل سنگ کوپ از مشهد به نیجریه از طریق بنادر ترکیه و ….

این موارد صرفا چند نمونه از صدها پروژه عملی موفق شرکت خادم لجستیک در زمینه حمل و نقل بین المللی به/از آفریقا بوده است. همچنین از دیگر مزایای رقابتی هلدینگ خادم لجستیک توان حمل و نقل و ادامه مسیر به کلیه نقاط خشکی داخلی این قاره است.     (Point to Point transportation services)

  برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

شماره تماس :   9120290677-98+  /    ایمیل : info@khadem-logistics.com

برای دریافت قیمت حمل و نقل بر روی این دکمه کلیک کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید